Żywiec otwarcie po śląsku - akcja konsumencka marki
Wtorek, 08 grudnia 2015
Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę. Aktywacja obejmie działania w punktach sprzedaży oraz kampanie digital i outdoor.
Nowa komunikacja Żywca powstała we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy, które działa na rzecz przywrócenia śląskiej mowie należnego jej miejsca w przestrzeni publicznej. W nowej aktywacji Żywiec w charakterystyczny dla siebie, kreatywny sposób przypomina, że Śląsk ma swoją lokalną gwarę, która jest żywa i barwna. Do Ślązaków marka chce mówić „otwarcie po śląsku” i w ten sposób promować dziedzictwo kultury tego regionu.
W ramach akcji w 13 śląskich miastach Żywiec sponsoruje Internet w 33 autobusach komunikacji miejskie (m.in. w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu czy Gliwicach). Autobusy z darmowym WiFi od Żywca oznaczone są siatkami reklamowymi, a hasła przetłumaczono na śląską gwarę. Komunikacja „Otwarcie po śląsku” obejmuje również kampanię digital oraz media społecznościowe. Na fanów marki na Facebooku czeka konkurs, w którym użytkownicy mają za zadanie przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską.
Dedykowane akcji materiały POS są w sklepach w całym regionie śląskim. Kampania outdoor obejmuje nośniki billobardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty.
Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.