Symulacja biznesowa Global Management Challenge Poland organizowana przez firmę BIGRAM umożliwia zarządzanie firmą produkcyjno-dystrybucyjną.
Od 12 listopada trwa I etap 16. polskiej edycji konkursu, który na całym świecie skupia 34 kraje, w tym ponad pół miliona graczy. Cieszący się opinią emocjonującego szkolenia menedżerskiego konkurs GMC ma w Polsce już ponad 20 tysięcy absolwentów. W każdej edycji startują przedstawiciele różnych branż i specjalizacji. Przez kolejne tygodnie zarządzają wirtualnymi firmami, sprawdzając swoje umiejętności oraz wiedzę m.in. z obszaru analizy finansowej, planowania strategicznego, jak również zdolność prognozowania zmian rynkowych. Uczestnicy podejmują decyzje z zakresu marketingu zarządzania personelem, ale także finansów i produkcji (uwzględniając montaż, transport, planowanie produkcji oraz sprzedaż).
W tegorocznej edycji konkursu udział bierze blisko 100 zespołów firmowych, które wystawiają firmy: KGHM (Partner strategiczny GMC), Grupa Kapitałowa PGE, Grupa Saint-Gobain, Lingaro, Tauron (ponad 20 drużyn!), Aperam, ArcelorMittal Poland, Bakalland, Bank Zachodni WBK, Coca Cola HBC, EDF Polska, Liberty Ubezpieczenia, Dom Inwestycyjny Xelion, Motorola, Netia, Robert Bosch, ProContact, TMF Group, Netia, LIngaro, Atos IT Services, Top Farms, Grupa Żywiec, PGNiG Obrót Detaliczny, MBA Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Do udziału w tegorocznej edycji aplikowali również studenci z ponad 40 uczelni wyższych. Najlepsze aplikacje zostały objęte patronatem m.in. Giełdy Papierów Wartościowych, Rzeczpospolitej, GetResponse, PGNiG Obrót Detaliczny, UBS, Robert Bosch, PGNiG Termika, ArcelorMittal, Top Farms.
W sumie w 16 edycji GMC uczestniczy ponad 330 zespołów z całej Polski. Przygotowania do rywalizacji obejmowały etap treningowy oraz serię webinariów z finalistami poprzednich edycji. Obecnie trwa pierwszy etap on-line. Do drugiej rundy zakwalifikują się najlepsze zespoły, finał krajowy odbędzie się w marcu na GPW, a finał światowy w kwietniu w Makao.
Zachęcamy do obserwacji wyników i kibicowania drużynom. Zapisy do kolejnej edycji GMC 2016 zostaną uruchomione jeszcze w tym roku!
Organizator w Polsce: BIGRAM
Partner strategiczny: KGHM
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Personel i Zarządzanie, My Company Polska,
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, HRbiznes, Startup INSIDER, Eurostudent, dlaStudenta.pl, KarierawFinansach.pl, SGH TV, TVPW, Stowarzyszenie Studentów BEST, GetResponse, MarkaPracodawcy.pl