Główny cel kampanii „Jedz smacznie i zdrowo" to uświadomienie konsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. Nestlé, w ramach prowadzonej Akcji, przekonuje konsumentów, że skomponowanie zbilansowanej diety nie jest ani trudne, ani czasochłonne. W powszechnym przekonaniu zdrowa dieta jednoznacznie kojarzona jest z koniecznością rezygnacji z ulubionych smakołyków. Doradcy żywieniowi Nestlé pokazują, że prawidłowe odżywianie nie wymaga takich wyrzeczeń. W codziennej diecie jest miejsce na ulubione produkty pod warunkiem jednak spożywania ich w odpowiednich ilościach.
W ramach Akcji konsumenci będą mogli we wrześniu skorzystać z bezpłatnych porad doradców żywieniowych Nestlé. W hipermarketach sieci Carrefour na terenie całego kraju będą rozstawione stoiska konsultacyjne, przy których doradcy żywieniowi udzielą porad dotyczących komponowania prawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych. Dla każdej osoby, która skorzysta z porad Nestlé, doradcy przygotują indywidualnie skomponowane siedmiodniowe menu. Zostanie ono opracowane na podstawie rozmowy z danym konsumentem - indywidualny wywiad żywieniowy uwzględnia np. płeć, wskaźnik BMI (Body Mass Index - wskaźnik pokazujący stosunek masy ciała do wzrostu) czy aktywność fizyczną. Produkty zawarte w menu będą dostosowane do preferencji smakowych danej osoby. Dodatkowo na stoisku będą prowadzone degustacje wybranych produktów (dostosowane do odpowiedniej pory dnia - produkty przeznaczone na śniadanie, przekąski, obiad oraz kolację).
W akcji biorą udział następujące marki z portfolio firmy Nestlé: WINIARY, NESCAFÉ, lody, słodycze i płatki śniadaniowe NESTLÉ oraz woda mineralna NAŁĘCZOWIANKA.
Kampania będzie poszerzona o specjalną akcję edukacyjną dla rodziców dotyczącą komponowania codziennej diety dziecka, dostosowanej do jego wieku, potrzeb i rozwoju (w menu będą zawarte produkty dla niemowląt i małych dzieci marek NESTLÉ i GERBER). W akcji wezmą również udział produkty dla psów i kotów Nestlé PURINA, których składniki dostosowane są do potrzeb żywieniowych naszych czworonożnych przyjaciół.
Druga edycja Akcji „Jedz smacznie i zdrowo" potrwa od 17 do 28 września br.
Pierwsza edycja kampanii „Jedz smacznie i zdrowo" cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród konsumentów:
Podczas dwóch weekendów trwania akcji na przełomie kwietnia i maja br. doradcy żywieniowi przygotowywali menu w 49 hipermarketach sieci Tesco, Specjaliści żywieniowi przygotowali ok. 45 000 indywidualnych menu dla konsumentów,Rozdystrybuowanych zostało 270.000 ulotek informujących o prawidłowym żywieniu, W ramach organizowanych degustacji konsumenci skosztowali ponad 220.000 próbek produktów Nestlé,Odnotowano znaczny wzrost wizyt na specjalnej stronie internetowej osób, które skorzystały z możliwości ułożenia indywidualnego jadłospisu.
tagi: Nestle ,
Zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów oraz rozwój...
Grupa CANPACK zainaugurowała budowę nowej greenfieldowej...
Dzięki tej inwestycji nowa linia, o wydajności 60 tys. puszek...
Nowe regulacje mają uporządkować rynek...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...