Główny cel kampanii „Jedz smacznie i zdrowo" to uświadomienie konsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. Nestlé, w ramach prowadzonej Akcji, przekonuje konsumentów, że skomponowanie zbilansowanej diety nie jest ani trudne, ani czasochłonne. W powszechnym przekonaniu zdrowa dieta jednoznacznie kojarzona jest z koniecznością rezygnacji z ulubionych smakołyków. Doradcy żywieniowi Nestlé pokazują, że prawidłowe odżywianie nie wymaga takich wyrzeczeń. W codziennej diecie jest miejsce na ulubione produkty pod warunkiem jednak spożywania ich w odpowiednich ilościach.
W ramach Akcji konsumenci będą mogli we wrześniu skorzystać z bezpłatnych porad doradców żywieniowych Nestlé. W hipermarketach sieci Carrefour na terenie całego kraju będą rozstawione stoiska konsultacyjne, przy których doradcy żywieniowi udzielą porad dotyczących komponowania prawidłowej diety, a także kształtowania odpowiednich nawyków żywieniowych. Dla każdej osoby, która skorzysta z porad Nestlé, doradcy przygotują indywidualnie skomponowane siedmiodniowe menu. Zostanie ono opracowane na podstawie rozmowy z danym konsumentem - indywidualny wywiad żywieniowy uwzględnia np. płeć, wskaźnik BMI (Body Mass Index - wskaźnik pokazujący stosunek masy ciała do wzrostu) czy aktywność fizyczną. Produkty zawarte w menu będą dostosowane do preferencji smakowych danej osoby. Dodatkowo na stoisku będą prowadzone degustacje wybranych produktów (dostosowane do odpowiedniej pory dnia - produkty przeznaczone na śniadanie, przekąski, obiad oraz kolację).
W akcji biorą udział następujące marki z portfolio firmy Nestlé: WINIARY, NESCAFÉ, lody, słodycze i płatki śniadaniowe NESTLÉ oraz woda mineralna NAŁĘCZOWIANKA.
Kampania będzie poszerzona o specjalną akcję edukacyjną dla rodziców dotyczącą komponowania codziennej diety dziecka, dostosowanej do jego wieku, potrzeb i rozwoju (w menu będą zawarte produkty dla niemowląt i małych dzieci marek NESTLÉ i GERBER). W akcji wezmą również udział produkty dla psów i kotów Nestlé PURINA, których składniki dostosowane są do potrzeb żywieniowych naszych czworonożnych przyjaciół.
Druga edycja Akcji „Jedz smacznie i zdrowo" potrwa od 17 do 28 września br.
Pierwsza edycja kampanii „Jedz smacznie i zdrowo" cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród konsumentów:
Podczas dwóch weekendów trwania akcji na przełomie kwietnia i maja br. doradcy żywieniowi przygotowywali menu w 49 hipermarketach sieci Tesco, Specjaliści żywieniowi przygotowali ok. 45 000 indywidualnych menu dla konsumentów,Rozdystrybuowanych zostało 270.000 ulotek informujących o prawidłowym żywieniu, W ramach organizowanych degustacji konsumenci skosztowali ponad 220.000 próbek produktów Nestlé,Odnotowano znaczny wzrost wizyt na specjalnej stronie internetowej osób, które skorzystały z możliwości ułożenia indywidualnego jadłospisu.
tagi: Nestle ,
Do Nestlé Health Science dołączył doświadczony zespół...
Zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów oraz rozwój...
Grupa CANPACK zainaugurowała budowę nowej greenfieldowej...
Nowe regulacje mają uporządkować rynek...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...