Wieloletnie zaangażowanie firmy w sponsorowanie Okocimskiego Klubu Sportowego podkreśla więzi łączące Browar Okocim z lokalną społecznością.
"Okocimski Klub Sportowy od dziesięcioleci jest ważnym ogniwem integrującym życie miasta i powiatu brzeskiego. Tym bardziej, cieszymy się, iż nasze stabilne wsparcie przyczyniło się do osiągnięcia sukcesu klubu. Mam nadzieję, że w ramach naszego trzyletniego kontraktu, w najbliższych sezonach kibice doświadczą wielu pozytywnych emocji i niezapomnianych wrażeń, kibicując swojej ulubionej drużynie" - mówi Marcin Burdach, Marketing Manager w Carlsberg Polska.
Zgodnie z umową, w zamian za wsparcie finansowe, Klub zapewnia obecność logo Okocimia na koszulkach zawodników, na tablicach i siatkach wokół boiska oraz korony stadionu, jak również na plakatach i biletach.
Władze Klubu i przedstawiciele Sponsora są przekonani, że tego typu działania przyniosą wymierne korzyści obydwu stronom. Ich efektem będzie popularyzacja sportu, Klubu, piłki nożnej oraz wzmocnienie wizerunku Okocimia w Regionie.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z filozofią duńskiego Carlsberga browar jest firmą z dużym oddaniem nakierowaną na potrzeby konsumenta, szanującą jego wartości i zwyczaje. Więzi z lokalną społecznością podkreśla poprzez mocne zaangażowanie w jej przedsięwzięcia kulturalne, sportowe i charytatywne.
Okocim, oprócz sponsorowania lokalnego sportu, aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym mieszkańców na poziomie gminy i regionu. Wspiera szereg imprez,
m. in.: Dni Brzeska, Zakończenie Lata w Brzesku, Dni Chleba w Brzesku, Dni Niepołomic, Festiwal TALIA w Tarnowie, Dni Kingi w Wieliczce, Tatrzańskie Wici, Turniej Rycerski w Dębnie, dożynki w wielu miastach regionu oraz wiele innych wydarzeń istotnych dla lokalnych społeczności.
W silnym poczuciu odpowiedzialności społecznej, Okocim angażuje się w wydarzenia o charakterze dobroczynnym. W ramach polityki charytatywnej korporacji Carlsberg Polska, Browar Okocim konsekwentnie od roku 2002 wspiera dwie placówki. Pomoc w Brzesku otrzymują Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP oraz Jadłodajnia prowadzona pod patronatem Caritas.
Zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów oraz rozwój...
Grupa CANPACK zainaugurowała budowę nowej greenfieldowej...
Dzięki tej inwestycji nowa linia, o wydajności 60 tys. puszek...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...