18 sierpnia ruszył nowy konkurs LION Peanut pod hasłem „Nie siedź w domu". Wszyscy amatorzy wakacyjnych szaleństw, a także odkrywcy zaskakujących zakątków mają okazję zaprezentować swe osiągnięcia szerszej publiczności. Strona http://www.niesiedzwdomu.pl/ to pole do popisu dla młodych, aktywnych ludzi.
Każdy, kto znajdzie fajne, warte rozpromowania miejsce, może zgłosić je do konkursu LION Peanut. Ciekawe zdjęcie bądź zaskakujący filmik wrzucone na stronę potwierdzą walory prezentowanej przestrzeni. Wygrane miejsca dostaną certyfikat LION Peanut i będą promowane jako warte zobaczenia i doświadczenia. Powstanie katalog miejscówek doskonałych do „niesiedzenia"w domu.
Chcesz wziąć udział w konkursie?
Nie siedź domu - z LION Peanut w kieszeni odkrywaj super miejsca;Nagraj filmik albo pstryknij fotkę - to dowody Twojego odkrycia;Wejdź na stronę http://www.niesiedzwdomu.pl/ i umieść swoje dzieło;Głosuj i obserwuj zmiany w rankingu - do ścisłego finału przechodzi 100 najlepszych miejsc.
To użytkownicy strony będą głosować na najciekawsze miejscówki. Każda propozycja może też zostać przez nich skomentowana. Ze 100 najlepiej ocenianych przez internautów prac, jury konkursu wybierze 30 laureatów. Na szczęśliwców czekają cenne nagrody: 10 kamer Sony HDR - TG3, 10 aparatów wodo- i wstrząsoodpornych Olympus mju 1030 SW, 10 odtwarzaczy mp3 2GB Zen Stone Plus with Speaker.
Kolejną nowością jest nietypowy program „LION radzi", który od 17 sierpnia ruszy w 4funTV. Wywiady z ludźmi, którzy przebywają w ciekawych miejscach, informator kulturalny i sondy wśród przechodniów to tylko niektóre z przygotowanych atrakcji. Najciekawsze wypowiedzi będą nagradzane koszulkami oraz produktami LION. Program będzie emitowany przez 6 kolejnych niedziel o godz. 17:30 (z powtórkami w poniedziałki).
Informacje o konkursie LION Peanut pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych (MTV, VIVA, 4fun.tv), na stronach internetowych skierowanych do młodych ludzi (fotka.pl, pora.pl, viva-tv.pl, mtv.pl, ePR, lion.interia.pl). Agencje współpracujące przy projekcie to LOWE GGK (agencja kreatywna) i Mediaedge:cia (agencja mediowa). Konkurs obsługuje interia.pl.
tagi: Lion , promocja Lion ,
Dzięki tej inwestycji nowa linia, o wydajności 60 tys. puszek...
Frigo Logistics podsumowało działalność za ubiegły rok...
W ub.r. zainicjowano w Sądzie Polubownym przy Komisji Nadzoru...
Przedsiębiorca zapłaci mniej już od marca 2025...
Umowy sprzed 2020 roku...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...