ZPC Brześć celuje w 10-procentowy wzrost i planuje dalszy rozwój
Środa, 18 listopada 2015
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć prognozuje zamknięcie roku ze wzrostem przychodów na poziomie 8-10 proc. netto. Jednocześnie, w najbliższym roku firma planuje dywersyfikację portfolio produktowego, a także dalszy rozwój w segmencie marek własnych oraz eksporcie.
Ostatni rok był dla producenta słodyczy z Brześcia Kujawskiego okresem inwestycji w mechanizację i rozwój linii produkcyjnych. – W tym roku uruchomiliśmy drugą linię produkcyjną na wyroby z ciasta parzonego, czyli słomkę oraz groszek ptysiowy. Jednocześnie, udało nam się zmechanizować proces pakowania, w wyniku czego odbywa się on już w cyklu automatycznym – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć. Firma zintensyfikowała też współpracę z sieciami handlowymi, zwłaszcza w obszarze private labels. Wyroby Brześcia produkowane na marki własne trafiają zarówno na rynek polski, jak i na rynki zagraniczne. – Dużą część sprzedaży eksportowej stanowią właśnie wyroby produkowane na marki własne zagranicznych sieci handlowych. Mowa tu zwłaszcza o naszych flagowych produktach, czyli słomce i groszku ptysiowym – dodaje Drążek.
Brześć planuje zamknięcie roku ze wzrostem przychodów na poziomie 8-10 proc. W związku z optymistycznymi perspektywami odnośnie wyników finansowych, planuje w kolejnym roku dalszy rozwój w segmencie private labels, jak również wzrost sprzedaży eksportowej. Obecnie wyroby Brześcia są eksportowane na kilka kontynentów i pojawiają się m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii. Firma liczy na poszerzenie rynków zbytu o kraje Bliskiego Wschodu - pod koniec października wzięła więc udział w prestiżowych, międzynarodowych targach Sweets & Snacks w Dubaju, które zaowocowały nowymi, cennymi kontaktami z potencjalnymi kontrahentami. Na najbliższy rok Brześć zapowiada też inwestycje mające na celu rozszerzenie portfolio produktowego.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.