Wiadomości

Grześki po raz kolejny w telewizji

Piątek, 29 sierpnia 2008
W sierpniu ruszyła kampania telewizyjna Grześków - najpopularniejszych na rynku wafelków Jutrzenki. Kampania „Ideał jest tylko jeden" potrwa do końca miesiąca.

 Celem kampanii jest utrzymanie wysokiej rozpoznawalności produktu na rynku. Zdecydowano się przypomnieć widzom spot zrealizowany w formie wywiadu, który wzrusza i wywołuje silne emocje. O tym, że Grześki są idealnymi wafelkami dla wszystkich, przekonują w reklamie telewizyjnej Agnieszka Warchulska, Piotr Machalica i Julia Wróblewska.

 

„Zdecydowaliśmy się powtórzyć skrócony spot telewizyjny, ponieważ jest on nowatorski i prezentuje produkt od strony emocji jakie budzi wśród konsumentów. - powiedziała Maja Kobusińska, Category Brand Manager w firmie Jutrzenka Colian - Przeprowadzona wiosną tego roku kampania Grześków spotkała się z pozytywnym  odzewem i spełniła nasze oczekiwania".

 

Kampania telewizyjna trwa od 8 sierpnia br., 15" spoty reklamowe „Ideał jest tylko jeden" emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, TVN7 oraz Polsacie.

 

Grześki niezmiennie od wielu sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Są doskonałą przekąską jadaną na co dzień, bez okazji i niezależnie od pory - „zawsze". Oprócz deseru pełnią także rolę drobnego posiłku w trakcie dnia.

tagi: Grześki , Jutrzenka , kampania ,