Celem kampanii jest utrzymanie wysokiej rozpoznawalności produktu na rynku. Zdecydowano się przypomnieć widzom spot zrealizowany w formie wywiadu, który wzrusza i wywołuje silne emocje. O tym, że Grześki są idealnymi wafelkami dla wszystkich, przekonują w reklamie telewizyjnej Agnieszka Warchulska, Piotr Machalica i Julia Wróblewska.
„Zdecydowaliśmy się powtórzyć skrócony spot telewizyjny, ponieważ jest on nowatorski i prezentuje produkt od strony emocji jakie budzi wśród konsumentów. - powiedziała Maja Kobusińska, Category Brand Manager w firmie Jutrzenka Colian - Przeprowadzona wiosną tego roku kampania Grześków spotkała się z pozytywnym odzewem i spełniła nasze oczekiwania".
Kampania telewizyjna trwa od 8 sierpnia br., 15" spoty reklamowe „Ideał jest tylko jeden" emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, TVN7 oraz Polsacie.
Grześki niezmiennie od wielu sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Są doskonałą przekąską jadaną na co dzień, bez okazji i niezależnie od pory - „zawsze". Oprócz deseru pełnią także rolę drobnego posiłku w trakcie dnia.
tagi: Grześki , Jutrzenka , kampania ,
Koral S.A., potentat polskiego przetwórstwa rybnego i lider w...
Eksperci są pozytywnie zaskoczeni, spodziewali się na koniec...
Grupa Żabka rozpoczęła ekspansję na rynek rumuński pod...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...