Aktualnie pod marką Robico sprzedawane są: mleko świeże o zawartości 2% i 3,2% tł., kefir (250 g, 400 g, 900 g) maślanka naturalna (400 g i 1 kg) oraz śmietana 18% tł. (250 g). Najwyższej jakości wyroby pakowane są w najlepsze opakowania. Firma zastosowała do mleka i śmietany opakowania szklane uznawane za jedyny, nieszkodliwy materiał opakowaniowy, zapewniający najwyższą jakość, rozumianą jako bezpieczeństwo zdrowotne oraz zachowujący naturalne walory smakowe i zapachowe produktu.
Świadomy klient„Robico to marka, która klientom kojarzy się z przede wszystkim z wysoką jakością. Numerem jeden w sprzedaży jest kefir. Zresztą produkt ten otrzymał nagrodę Złoty Paragon, co świadczy o jego dobrych wynikach sprzedażowych” – mówi Sylwia Wasilewska, właścicielka sklepu w Piastowie. Przeglądając półki w lodówce w sklepie „Sylwia” w kategorii kefirów – nie znajdziemy innych marek. Dlaczego? „W ofercie mam tylko Kefir Robico z prostego powodu – klienci o inne marki nie pytają. Od wielu lat kupują tylko ten produkt” – wyjaśnia pani Wasilewska. Zresztą jak przyznaje – sama każdego dnia rano wypija mały Kefir Robico. „Napój ten bardzo pozytywnie wpływa na mój organizm. Jest doskonałym uzupełnieniem zdrowej diety. I poręczne opakowanie 250 g, które można wrzucić do torebki, napić się, zakręcić – jest idealnym rozwiązaniem” – dodaje.
Poza kefirem w sklepie pani Sylwii kupić można również pozostałe produkty Robico. Jak przyznaje detalistka – polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi w kwestiach zdrowotności produktów, po które sięgają. Szukają czegoś lepszego, zdrowszego, smaczniejszego. „Podążamy w dobrym kierunku. Oczywiście dla niektórych jedynym kryterium zakupów jest wciąż niska cena, ale powoli oswajają się z myślą, że dobra jakość to często także nieco wyższa cena” – opowiada pani Wasilewska.
„Wśród klientów kupujących produkty tej marki znajdziemy cały przekrój społeczeństwa” – mówi z uśmiechem Sylwia Wasilewska i dodaje, że Kefir Robico ma swoich stałych klientów, którzy są wierni marce od wielu lat.
Półkowy pewniak„Robico to znana marka, która musi być w stałej sprzedaży, zwłaszcza w punkcie w centrum Warszawy” – mówi Joanna Szczepanik, Zastępca Kierownika w Delikatesach Top Market.
Jak przyznaje pani Joanna – Kefir Robico w swojej kategorii jest numerem jeden. „Najchętniej kupowany jest ten o pojemności 400 g. Dla mieszkańców stolicy to nieodłączny element zdrowego stylu życia, który od jakiegoś czasu jest bardzo modny. Dobrą sprzedażą charakteryzuje się także maślanka tej marki, bez względu na porę roku” – opowiada Zastępca Kierownika. Jeżeli chodzi o ZIMNE MLEKO w szklanej butelce to – jak dodaje pani Szczepanik – z pewnością produkt unikatowy na rynku i o bardzo wysokiej jakości, co widać również po cenie produktu. Ma on swoich wiernych klientów.
Kefir to numer 1Łagodnie musujący i orzeźwiający mleczny napój to…? Oczywiście Kefir Robico! Jak zgodnie przyznają detalistki – pani Sylwia i pani Joanna – to produkt, który króluje w swojej kategorii.
Dobroczynne właściwości kefiru zna chyba każdy z nas. Korzystny wpływ na procesy przemiany materii, wysoka przyswajalność białka i wapnia, dostarczenie organizmowi witamin, głównie z grupy B oraz kwasu foliowego – to tylko jedne z nich. A co jeszcze o Kefirze Robico warto wiedzieć? Wytwarzany jest metodą termostatową. Dzięki temu, proces dojrzewania i fermentacji kefiru zachodzi osobno w każdej zamkniętej butelce, a nie – tak jak w innych kefirach – w ogólnym zbiorniku. Napój nawet przed wstrząśnięciem zachowuje zwartą i gładką konsystencję. Widać to gołym okiem! Bez konserwantów, cukru i substancji słodzących – sama natura. Kefir Robico na stałe wpisał się w codzienność wielu Polaków, jest zdrowym elementem jadłospisu naturalnie dopasowanym do współczesnego stylu życia.
Stanowi bazę do odżywczych koktajli, pomaga budować masę mięśniową wskutek czego redukuje tkankę tłuszczową, polecają go dietetycy. Przepisy zarówno na koktajle, jak i wiele innych zdrowych posiłków z wykorzystaniem produktów Robico można znaleźć na stronie
www.kolosalnaroznica.pl Warto pamiętać, że kefir nie musi być produktem sezonowym kojarzącym się z letnim orzeźwieniem. Wyjątkowy, kwaskowy smak Kefiru Robico zapewni orzeźwienie również po sylwestrowych i karnawałowych szaleństwach. I ułatwi powrót do formy!
Siła kampaniiW maju 2015 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa ZUH Robico, która poprzez niesztampową formę zwróciła uwagę odbiorców na zalety kefiru.
Była to pierwsza tak intensywna promocja kefiru w Polsce. Telewizja, internet, prasa, radio, outdoor i materiały w sklepach oraz konkursowe etykiety – zrobiły swoje – znacznie wzrosła świadomość marki. Akcja spotkała się z dużym odzewem ze strony polskich konsumentów, którzy chętnie brali udział w konkursie towarzyszącym promocji.
Monika Dawiec