Limitowana seria napojów oznaczona rysunkiem filmowej kliszy dostępna jest w sklepach w całej Polsce. Na opakowaniach produktu znajdują się specjalne kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu w serwisie www.black.vod.pl. Ważność wszystkich kodów została wydłużona aż do 30.11.2015 roku.
Jeden BLACK = jeden filmWystarczy zarejestrować się na stronie black.vod.pl i wpisać promocyjny kod z opakowania. Na puszkach kody znajdą się pod zawleczką, a na butelkach – na spodzie zakrętki.
Promocją objęte są wszystkie napoje z linii Black Energy Drink (Classic, Mojito, Wild Orange, Sex Energy, Zero Sugar w puszkach oraz Classic w butelkach 0,5 l i 1 l) oraz Black Vitamin Power (Magnesium, Natural Caffeine, Power-C, Vitamins&Minerals).
W ofercie serwisu
www.black.vod.pl dostępnych jest aż 50 kultowych filmów polskiego i amerykańskiego kina. Choć wśród propozycji przeważa mocne, męskie kino to również miłośnicy komedii znajdą coś dla siebie. 15 października oferta została wzbogacona o nowe tytuły. Wśród nich jednej z najbardziej trzymających w napięciu thrillerów tego roku "Loft" Erika Van Looy'a.
Ogromne zainteresowanie filmową kampanią napojów energetycznych Black wśród konsumentów spowodowało, że zdecydowaliśmy się na wydłużenie promocji i ważności wszystkich kodów filmowych dostępnych na opakowania limitowanej serii napojów energetycznych Black aż do 30 listopada 2015 roku - mówi Paulina Włodarska- Grodzińska - Dyrektor Marketingu FoodCare.
Marka BLACK Energy dostępna jest na rynku od 2011 roku. W bardzo krótkim czasie zyskała szerokie grono sympatyków, stając się najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. Obecnie BLACK jest niekwestionowanym liderem rynku pod względem liczby sprzedanych sztuk, wyłączając marki własne.
Udziały BLACK są prawie dwukrotnie większe od udziałów konkurencji.
Więcej informacji na temat akcji:
www.black.vod.pl