Kompania Piwowarska od lat prowadzi akcje, których zadaniem jest przeciwdziałanie spożywaniu alkoholu przez nieletnich oraz kobiety w ciąży, a także prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu. Działanie na rzecz odpowiedzialnego spożywania alkoholu jest częścią strategii firmy. Chcemy aby nasze piwa były zawsze reklamowane, sprzedawane i spożywane odpowiedzialnie. Będziemy dążyć do tego, by stanowiły one naturalny wybór osób pijących umiarkowanie - bez szkody dla siebie i społeczeństwa - mówi Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. komunikacji Kompanii Piwowarskiej. Konkurs "Akcja Reakcja" powstał z potrzeby szerszej komunikacji i zwrócenia uwagi na problem sprzedaży alkoholu nieletnim. Zachęcamy do udziału w naszym konkursie wszystkie osoby, które zareagowały w sytuacji, gdy nieletni próbował kupić alkoholu lub wiedzą czy też mają pomysł, jak można się wtedy zachować.
Konkurs składa się z 3 etapów, a zgłoszenia przyjmowane są w terminach:- I Edycja, od 22.10 do 29.10.2015 r.
- II Edycja, od 30.10 do 5.11.2015 r.
- III Edycja, od 6.11 do 12.11.2015 r.
W każdym etapie autor najciekawszej odpowiedzi otrzyma tablet Lenovo A7-30H.
Zadanie konkursowe:Reagujesz, gdy nieletni usiłuje kupić alkohol? To świetnie! Opisz sytuację, w której odpowiedzialnie zapobiegłeś sprzedaży alkoholu osobie małoletniej albo podziel się swoim pomysłem, co zrobić gdy jest się świadkiem takiego incydentu. Sprzedaż alkoholu nieletnim to przestępstwo!
Odpowiedzi należy przesyłać na adres mailowy:
konkurskp@vip.com.pl Regulamin dostępny na
http://bit.ly/regulamin-akcja-reakcja źródło: kp.pl