Kampanie i Promocje

Krakowska Parafraza Żywca - akcja konsumencka w Małopolsce

Czwartek, 22 października 2015
W październiku Żywiec prowadzi kampanię reklamową „Krakowska Parafraza”, która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.
Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje  do lokalnych skojarzeń. Bohaterem komunikacji jest krakowska para, która na etykiecie piwa Żywiec pojawiła się jeszcze w połowie XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli.

Dedykowane akcji materiały POS i opakowania Żywca dostępne są w sklepach na terenie Krakowa i Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital oraz outdoor (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki) i bankomaty.

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.


tagi: Żywiec , Krakowska parafraza Żywca , akcja konsumencka ,