100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii, swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio.
„Przekonaj się jak łatwo przygotujesz…” – tymi słowami bohater spotów zachęca konsumentów do spróbowania produktów marki. Już po raz kolejny Piotr z FRoSTY wprowadza widzów w świat produktów marki: Złotych Paluszków Rybnych oraz gamy Ryb z pieca, prezentując równocześnie jej politykę, gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek. Zgodnie z ideą 100% naturalnego smaku!, FRoSTA w swoich produktach nie stosuje barwników, aromatów ani wzmacniaczy smaku. Na wszystkich produktach rybnych, znajdziemy zaś certyfikat MSC mówiący o pochodzeniu ryb z certyfikowanych łowisk.
Najnowsza kampania to nawiązanie do dotychczasowych działań marki. „FRoSTA konsekwentnie stawia nie tylko na najwyższą jakość swoich produktów, ale również na ich smak i łatwość przygotowania.” – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY – „FRoSTA zachęca tym samym do świadomych decyzji zakupowych, łącząc je z tym, co praktyczne i dostępne na wyciągnięcie ręki.”
Kampania telewizyjna potrwa do maja 2016 r. 15 i 30-sekundowe spoty będą emitowane na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych – zobaczymy je m.in. w TVN, TVP, Polsacie czy AXN i MTV. Reklamy radiowe usłyszymy na antenach stacji ogólnopolskich (RMF i Radio Zet) oraz stacji lokalnych przez cały październik.
Za zakup mediów odpowiadał dom mediów ZenithOptimedia, działania PR realizuje agencja JBcomm.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.