Advertisement

Kampanie i Promocje

”Are You a real Foodie?” Przekonaj się z S.Pellegrino!

Środa, 14 października 2015
Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca prawdziwych smakoszy do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach.
San Pellegrino to marka o ponad stuletniej tradycji, która będąc ambasadorem „live in Italian”, promuje na całym świecie aspekty włoskiego życia – czyli pasję, tradycję, wyjątkowy smak oraz dzielenie się tym co najlepsze, również przy stole. Każdego roku marka przybliża konsumentom kulturę Italii, wprowadzając do sklepów limitowane edycje produktu, nawiązujące do włoskiego dorobku. Tym razem, za pomocą aktywacji „Are You a real Foodie?” S.Pellegrino zaprasza do wspólnego gotowania i celebracji radości płynącej z jedzenia.

Poprzez aktywację „Are You a real Foodie?” marka S.Pellegrino zachęca konsumentów do tego, by doświadczyli pełni kulinarnej przyjemności, zarówno jeśli chodzi o przygotowywanie posiłków, jak i spożywanie ich w gronie najbliższych. Tradycja wspólnej celebracji jest powszechna we Włoszech, skąd pochodzi marka. Włosi z każdego posiłku są w stanie wyczarować niezrównaną ucztę. Teraz kolej na Polskę – przekonajmy się czy my także jesteśmy Foodies! – mówi Klara Dąbrowska, Specjalista ds. Marki w Nestlé Waters Polska.

Woda w limitowanej serii „Are You a real Foodie?” będzie sprzedawana w butelkach 1l PET do wyczerpania zapasów. Aktywności in-store obejmą swoim zasięgiem największe polskie miasta i sieci handlowe, m.in.: Alma, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Carrefour, Frisco.
Działania w ramach aktywacji będą prowadzone również w kanale digital – 14.10. rusza kampania na Facebooku z cinemagraphem, zachęcającym do dzielenia się kulinarną pasją i zasiadania do stołu z wodą S.Pellegrino.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem kreacji jest agencja Liquid, a działania z zakresu PR realizuje agencja TBWA PR.



tagi: S.Pellegrino , Are You a real Foodie , woda , limitowana edycja ,