Kampanie i Promocje

Każda paka Tic-Taca daje piątaka

Wtorek, 13 października 2015
We wrześniu br. ruszyła promocja marki „Tic Tac” pod hasłem „Każda paka daje piątaka”. Każde opakowanie promocyjne „Tic-Tac” to gwarancja zniżki w wysokości 5 zł przy zakupie u jednego z partnerów akcji: „Rossman”, „Cinema City” i „Sizeer” oraz przy doładowaniu i zakupie starterów w sieci komórkowej „Play”.
Aby skorzystać z gwarantowanej zniżki u jednego z partnerów należy na stronie www.tictac.pl wpisać unikalny kod alfanumeryczny znajdujący się pod wieczkiem opakowania promocyjnego „Tic-Tac”. Po wpisaniu, użytkownik otrzymuje SMS z kodem zniżkowym, który może zrealizować u wybranego partnera. Regulamin promocji jest dostępny na stronie http://www.tictac.pl/pl/piatka

Promocja „Każda paka daje piątaka” zostanie zakomunikowana konsumentom dzięki szerokiej i intensywnej kampanii reklamowej w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), wybranych kanałach tematycznych TVNu, Polsatu, Grupy ZPR oraz portalach informacyjnych i w mediach społecznościowych. Dodatkowo w sklepach pojawią się specjalne ekspozytory i materiały POS. Kampania „Tic-Tac” potrwa aż cztery miesiące.



tagi: Tic-Taca , promocja marki , każda paka daje piątaka ,