Delektuj się podwójną przyjemnością – kampania marek Goplana i Solidarność
Poniedziałek, 12 października 2015
Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą.
Celem kampanii jest poinformowanie o połączeniu dwóch polskich tradycji cukierniczych. Goplana, specjalizująca się w wyrobach czekoladowych, i Solidarność, ekspert w kategorii pralin, to silne, uzupełniające się marki. Razem tworzą idealną kompozycję doskonałego nadzienia i aksamitnej czekolady. Spoty reklamowe prezentują Goplanę i Solidarność jako marki, oferujące atrakcyjne oraz unikalne produkty na rynku, które umożliwiają delektowanie się podwójną przyjemnością. Bohaterami poszczególnych filmów są: Śliwka Nałęczowska w czekoladzie, Toffino i Pistachio. Apetycznym ujęciom nadzień i czekolady towarzyszy nastrojowa muzyka, skomponowana specjalnie na tę okazję.
Kampania marek Goplana i Solidarność jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, a także stacjach tematycznych. W listopadzie działania obejmą również emisję bilbordów sponsorskich, które będą prezentowane bezpośrednio przed i po emisji popularnych programów o wielomilionowej widowni w paśmie Prime Time. Na grudzień zaplanowano product placement w telewizjach śniadaniowych. W ramach kampanii przewidziano również reklamy prasowe. Działania będą realizowane do końca grudnia br.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Za produkcję spotu jest odpowiedzialne Bites Studio, całość wyreżyserował Kot Przybora.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.