Kampanie i Promocje

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Poniedziałek, 12 października 2015
W dniu 12 października br. startuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol.
Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków do sięgania po najlepsze regionalne produkty.

Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom niecodzienne i pyszne przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Pierwsze wejście zaplanowano na 17 października.

- Budując naszą ofertę w szczególności dbaliśmy o smak i jakość naszych produktów. W tym celu sięgnęliśmy po najlepsze, odmianowe, polskie owoce z Lubelszczyzny i okolic. Ten szczególny region w centralno – wschodniej części kraju może pochwalić się wyjątkowo sprzyjającymi uprawie owoców warunkami glebowo-klimatycznymi. Właśnie tam uprawiana jest między innymi słodka i soczysta Wiśnia Nadwiślanka – chroniona nazwą pochodzenia, doceniona zarówno przez Polaków, jak i Europejczyków. Królowa wśród malin, pełna smaku – Malina Polka. To właśnie z Lubelszczyzny pochodzą słodkie i dojrzałe truskawki, czarna porzeczka oraz wiele,  wiele innych owoców, z których skomponowaliśmy nasze dżemy - mówi Ewa Chrzanowska – Brand Menadżer, Herbapol-Lublin.

Herbapol, wybierając najlepsze odmianowe owoce do produkcji  swoich dżemów, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz bardziej świadomie wybierają składniki zwracając uwagę na pochodzenie produktów. Zmianom ulegają nasze wybory żywieniowe oraz trendy kulinarne. Dziś rozkwit przeżywają także lokalne targi żywności, prezentacje lokalnych producentów, restauracje serwujące lokalne dania.

tagi: Herbapol , lokalne odmiany owoców , kampania , spot telewizyjny , Tomek Jakubiak ,