Po połączeniu obu firm, Marek Kmiecik będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek firmy Hoop: Hoop Cola, Arctic, Paola, R20 oraz marek firmy Kofola: Jupi i Jupik na rynku polskim.
W okresie 1995-2006 Marek Kmiecik był związany z giełdowym producentem słodyczy Mieszko SA, w latach 2003-2006 piastował stanowisko Dyrektora Marketingu.
Od 2006 do chwili obecnej Marek Kmiecik w strukturach Kofola Holding AS odpowiada za strategie marek Jupi i Jupik na czterech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: Polski, Czech, Słowacji i Węgier.
Marek Kmiecik jest absolwentem Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Ukończył również program CIM Professional Certificate in Marketing w Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Obecnie jest słuchaczem programu MBA przy Uniwersytecie Ekonomicznym
we Wrocławiu.
Ma 34 lata. Jego hobby to architektura i turystyka niekomercyjna.
Marek Kmiecik zastąpi na stanowisku Dyrektora Marketingu Marcina Kubajczyka, który postanowił kontynuować karierę poza strukturami firmy Hoop Polska. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Marcin Kubajczyk zajmował stanowisko Dyrektora Hoop Polska od jesieni 2006, wcześniej przez ponad 7 lat był związany z US Pharmacia, zarządzając kategorią Cold & Flu.
Od tego roku obowiązują nowe regulacje podatkowe, które...
Restauracje należące do sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...