Akcja „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!" skierowana jest do osób, które pracują zawodowo i które poszukują pomysłów na smaczny i pożywny lunch w pracy. Właśnie dlatego działania promocyjne prowadzone są w okolicach biurowców, gdyż tam najłatwiej dotrzeć do przedstawicieli targetu - osób pracujących zawodowo. W godzinach porannych (07:00 do 10:00) przed wybranymi budynkami pojawiają się hostessy ubrane w stroje charakteryzujące nowe smaki sałatek - Pani Pomidor i Pani Warzywo. Wszyscy zmierzający do pracy otrzymują od dziewczyn specjalne pakiety z sałatką i ulotką. W ten oryginalny sposób firma pragnie uzmysłowić konsumentom, że sałatki Lisner są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych przekąsek spożywanych codziennie w czasie pracy tj. kanapka, pączek, czy batonik.
Akcja samplingowa potrwa do końca lipca i będzie prowadzona w największych miastach Polski (Poznań, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin). Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatek warzywnych Lisner, wykreowanie mody na zdrowe jedzenie, a także zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta nie tylko od ryb, ale i od sałatek. W czasie akcji hostessy rozdadzą ok. 25000 sałatek.
Dodatkowo akcja samplingowa została wzmocniona konkursem konsumenckim „Napisz z jaką nudną przekąską wygrała nasza sałatka i dlaczego?", w którym do wygrania jest zapas sałatek na cały miesiąc. Informacja dotycząca konkursu znajduje się na ulotkach dołączonych do pakietów śniadaniowych.
tagi: Lisner ,
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...