Akcja „NUDNYM PRZEKĄSKOM MÓWIMY STOP!" skierowana jest do osób, które pracują zawodowo i które poszukują pomysłów na smaczny i pożywny lunch w pracy. Właśnie dlatego działania promocyjne prowadzone są w okolicach biurowców, gdyż tam najłatwiej dotrzeć do przedstawicieli targetu - osób pracujących zawodowo. W godzinach porannych (07:00 do 10:00) przed wybranymi budynkami pojawiają się hostessy ubrane w stroje charakteryzujące nowe smaki sałatek - Pani Pomidor i Pani Warzywo. Wszyscy zmierzający do pracy otrzymują od dziewczyn specjalne pakiety z sałatką i ulotką. W ten oryginalny sposób firma pragnie uzmysłowić konsumentom, że sałatki Lisner są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych przekąsek spożywanych codziennie w czasie pracy tj. kanapka, pączek, czy batonik.
Akcja samplingowa potrwa do końca lipca i będzie prowadzona w największych miastach Polski (Poznań, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Katowice, Łódź, Wrocław, Szczecin). Celem prowadzonych działań jest wsparcie sprzedaży nowo wprowadzonych sałatek warzywnych Lisner, wykreowanie mody na zdrowe jedzenie, a także zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta nie tylko od ryb, ale i od sałatek. W czasie akcji hostessy rozdadzą ok. 25000 sałatek.
Dodatkowo akcja samplingowa została wzmocniona konkursem konsumenckim „Napisz z jaką nudną przekąską wygrała nasza sałatka i dlaczego?", w którym do wygrania jest zapas sałatek na cały miesiąc. Informacja dotycząca konkursu znajduje się na ulotkach dołączonych do pakietów śniadaniowych.
tagi: Lisner ,
Restauracje należące do sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla...
Zapisz się już dziś i zyskaj praktyczną wiedzę...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...