Pierwsze półrocze upłynęło pod znakiem UEFA EURO 2008TM, najważniejszego wydarzenia europejskiego futbolu tego roku, którego Sponsorem Głównym była marka Carlsberg. Liczne działania promocyjne nawiązujące do UEFA EURO 2008TM pozwoliły zwiększyć udział wartościowy marki Carlsberg w rynku do 2,5% i ugruntować jej pozycję jako najsilniejszego gracza w segmencie piw zagranicznych (international premium) na polskim rynku.
Tradycyjnie największą marką w portfelu Carlsberg Polska pozostaje marka Harnaś, której sprzedaż tego lata wspiera szeroko zakrojona kampania „Harnaś miliony piw rozdaje". Również marki regionalne przygotowały dla swoich zwolenników nowości: po raz drugi wprowadzony został na rynek sezonowy wariant Kasztelana - Kasztelan Niepasteryzowane, zbierający znakomite recenzje konsumentów, marka Bosman natomiast zyskała nową wizualizację a sprzedaż Piasta wsparła kolejna odsłona kampanii „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo".
Sprzedaż w I półroczu 2008 roku - komentarz
„Pierwsze półrocze tego roku zamknęło się dla całej branży piwnej mniejszym niż zakładany wzrostem wolumenu sprzedaży, co miało swoje źródło m.in. w podwyżkach cen produktu, wynikających ze znaczącego wzrostu cen surowców. Tym bardziej cieszą nas znakomite wyniki finansowe, które udało nam się uzyskać dzięki racjonalizacji kosztów i poprawie rentowności. Powodem do zadowolenia jest też ugruntowanie pozycji marki Carlsberg jako lidera segmentu piw zagranicznych na polskim rynku, m.in. dzięki działaniom promocyjnym związanym z UEFA EURO 2008TM" - powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu Carlsberg Polska.
tagi: Carlsberg Polska ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...