Z rynku FMCG

Pij wodę, kolekcjonuj naklejki i stwórz plan lekcji z Avengersami!

Poniedziałek, 14 września 2015
Jak przekonać dziecko w wieku szkolnym, że butelka wody w plecaku jest „cool”? Na pomoc ruszają superbohaterowie z filmowego hitu – Avengers: Czas Ultrona. Teraz pod etykietami limitowanej edycji butelek wody Żywiec Zdrój znajdują się dodatkowo wyjątkowe naklejki. Mają one wesprzeć rodziców i dzieci w budowaniu zdrowego nawyku picia wody.
Woda to najbardziej naturalny i najkorzystniejszy sposób uzupełniania płynów w organizmie. Nie zawiera cukru, a tym samym zbędnych kalorii, i zgodnie z opinią ekspertów powinna stanowić większość tego, co codziennie piją dzieci. Jednak według ogólnopolskich badań ponad połowa płynów wypijanych przez dzieci jest słodka. Rodzicom niemałą trudność sprawia zmiana nawyków w tym zakresie, dlatego firma Żywiec Zdrój ponownie wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom, wprowadzając wyjątkową odsłonę wody w atrakcyjnym dla młodzieży szkolnej opakowaniu.

Limitowana edycja butelek jest dostępna w sześciu wariantach prezentujących głównych bohaterów filmu Avengers: Czas Ultrona  Kapitana Amerykę, Iron Mana, Thora, Hawkeye’a, Hulka oraz Czarną Wdowę. Pod każdą z etykiet umieszczona została jedna z 20 kolekcjonerskich naklejek związanych z filmem.

Dodatkową zachętą do sięgnięcia po wodę Żywiec Zdrój z limitowanej edycji jest też odmieniony serwis internetowy WodaDlaBohatera.pl, który daje możliwość stworzenia własnego planu lekcji z superbohaterami. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy rejestrować kody znajdujące się w rogu naklejek umieszczonych pod etykietami i zaprojektować swój niepowtarzalny plan lekcji z filmowymi ulubieńcami. Plik można pobrać na dysk komputera i wydrukować w dwóch formatach – planszowym i kieszonkowym.

Żywiec Zdrój promuje zdrowy styl życia i zachęca dzieci do picia wody, realizując różnorodne programy edukacyjne w tym zakresie, z najlepiej znanym - „Mamo, tato, wolę wodę” – na czele. Wprowadzenie dodatkowych narzędzi w postaci butelek dedykowanych dla dzieci w różnym wieku, ułatwiających rodzicom zachęcanie ich do picia wody, jest elementem strategii firmy, która od wielu lat wnosi duży wkład w budowanie kategorii wody.

Wizerunek postaci superbohaterów na etykietach Żywiec Zdrój jest wynikiem współpracy z właścicielem praw do filmu Avengers: Czas Ultrona na terenie Polski – Disneymedia+.



tagi: Żywiec Zdrój , woda , filmowi bohaterowie ,