1 sierpnia 2008 r. do działu marketingu firmy Podravka Polska dołączyła nowa Brand Manager marki Warzywko - Anna Wierzchowska. Do jej najważniejszych zadań należą: budowanie wizerunku marki Warzywko na rynku polskim, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej marki oraz wsparcie działań marketingowych i produkcyjnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Główne cele jakie stawia przed Anną Wierzchowską Michał Jung, Dyrektor Marketingu Podravki, to wzrost świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalenie pozytywnego wizerunku Warzywka jako najlepszej przyprawy uniwersalnej z segmentu „medium".
Anna Wierzchowska posiada kilkuletnie doświadczenie marketingowe w branży spożywczej. Wcześniej związana była z firmami Lait France (wsparcie marki Candia i mleka „Mamo, rosnę!") oraz Mead Johnson Nutritionals (działania dla marek Enfamil oraz Nutramigen). Jej doświadczenie zawodowe dopełnia wykształcenie kierunkowe na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz studia podyplomowe Marketing i Strategie Marketingowe w Szkole Głównej Handlowej.
Prywatnie, Anna Wierzchowska ukończyła 27 lat i ceni sobie aktywne formy wypoczynku. Jej największe pasje to jazda na rowerze, jogging oraz nordic walking.
tagi: Podravka ,
Koral S.A., potentat polskiego przetwórstwa rybnego i lider w...
Eksperci są pozytywnie zaskoczeni, spodziewali się na koniec...
Grupa Żabka rozpoczęła ekspansję na rynek rumuński pod...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...