Wiadomości

Zmiana w zespole marketingu Podravki

Wtorek, 26 sierpnia 2008
Warzywko - polska, uniwersalna przyprawa do potraw - zyskało nową Brand Manager. Zatrudniona na tym stanowisku Anna Wierzchowska odpowiada za wzmocnienie świadomości marki w grupie docelowej.  

1 sierpnia 2008 r. do działu marketingu firmy Podravka Polska dołączyła nowa Brand Manager marki Warzywko - Anna Wierzchowska. Do jej najważniejszych zadań należą: budowanie wizerunku marki Warzywko na rynku polskim, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej marki oraz wsparcie działań marketingowych i produkcyjnych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Główne cele jakie stawia przed Anną Wierzchowską Michał Jung, Dyrektor Marketingu Podravki, to wzrost świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalenie pozytywnego wizerunku Warzywka jako najlepszej przyprawy uniwersalnej z segmentu „medium".

 

Anna Wierzchowska posiada kilkuletnie doświadczenie marketingowe w branży spożywczej. Wcześniej związana była z firmami Lait France (wsparcie marki Candia i mleka „Mamo, rosnę!") oraz Mead Johnson Nutritionals (działania dla marek Enfamil oraz Nutramigen). Jej doświadczenie zawodowe dopełnia wykształcenie kierunkowe na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz studia podyplomowe Marketing i Strategie Marketingowe w Szkole Głównej Handlowej.

 

Prywatnie, Anna Wierzchowska ukończyła 27 lat i ceni sobie aktywne formy wypoczynku. Jej największe pasje to jazda na rowerze, jogging oraz nordic walking.

tagi: Podravka ,