Akcja potrwa dwa tygodnie - od 28 lipca do 11 sierpnia 2008 roku i prowadzona będzie na terenie całego kraju w formie piętnastosekundowych spotów radiowych, emitowanych w Radiu RMF FM oraz w Radiu Zet.
Spoty reklamowe zostały przygotowane pod hasłem „Kariera w Żabce". W sposób syntetyczny dążą do wyrażenia myśli „Żabka Polska SA - to rzetelny pracodawca i stabilny partner biznesowy, z którym warto związać swoją przyszłość".
„Nasza najnowsza kampania skierowana jest do osób szukających pomysłu na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Wierzymy, że dzięki rozpoczętej akcji odbiorcy przekonają się o korzyściach wynikających z przystąpienia do sieci Żabka Polska SA. Zależy nam na podkreśleniu tego, co cechuje Żabkę, czyli nowoczesności i dynamiczności"- powiedziała Agnieszka Michalak-Lunt - Rzecznik Prasowy Żabka Polska SA.
Spot powstał we wrocławskim studiu Radia Eska. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy SPC House of Media.
Żabka Polska SA stara się zapewnić swoim współpracownikom jak najlepsze warunki pracy, zarówno przez kreowanie perspektyw rozwoju indywidualnego, jak i odpowiednie kształtowanie wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych. Poszczególne sklepy zarządzane są bezpośrednio przez ajentów. Są oni indywidualnymi przedsiębiorcami i to oni sami dbają o politykę personalną w swoich sklepach. Rekrutują kasjerów-sprzedawców i kontrolują jakość ich pracy. Firma Żabka Polska nie pozostawia ich jednak bez pomocy, gdyż w strukturze sieci każdy sklep jest przyporządkowany Partnerowi ds. Sprzedaży. Czuwa on nad tym, aby rozwiązywać bieżące problemy ajentów, jak również służy pomocą i radą w zakresie doboru personelu i rozwiązywania spraw pracowniczych. Warto jednak zaznaczyć, że ze strony firmy otrzymują oni istotne wsparcie w szkoleniu „swoich" ludzi. Żabka Polska refunduje ajentom na przykład kursy pedagogiczne, dzięki którym lepiej mogą uczyć zawodu osoby przez siebie zatrudniane.
Ponadto, ajenci w pewnym zakresie są szkoleni przez firmy zewnętrzne, które uczą ich zagadnień związanych z prowadzonymi przez nich na co dzień działaniami handlowymi, a także tzw. „twardym" i „miękkim" zarządzaniem ludźmi - np. jak rozwiązywać sytuacje kryzysowe, w jakim stopniu kierować zespołami pracowniczymi czy jak prowadzić proces rekrutacyjny.
Wizja firmy Żabka Polska SA zakłada umacnianie pozycji największej i nowoczesnej sieci sklepów typu convenience w Polsce. Sieć obejmuje prawie 2 000 znakomicie zlokalizowanych sklepów, nastawionych na podręczne, szybkie i wygodne zakupy. W 2007 roku liczba sklepów Żabka Polska SA wzrosła o 105 placówek, a w tym roku powstały pierwsze trzy sklepy w czeskiej Pradze.
tagi: Żabka Polska ,
Koral S.A., potentat polskiego przetwórstwa rybnego i lider w...
Eksperci są pozytywnie zaskoczeni, spodziewali się na koniec...
Grupa Żabka rozpoczęła ekspansję na rynek rumuński pod...
Prognozy ekspertów na 2025 r....
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Rady...
87% czterdziestolatków ma w swojej historii zawodowej przerwę...
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też...
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...