Kampanie i Promocje

Apetyczny billboard sponsorski makaronów Lubella Pełne Ziarno

Piątek, 04 września 2015
Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się apetyczny, krótki spot prezentujący makaronową nowość od Lubelli.
Świdry Lubella Pełne Ziarno z żytem oraz Lubella Pełne Ziarno z orkiszem to doskonały wybór dla świadomych konsumentów, oczekujących od produktu doskonałego smaku, najwyższej jakości i bogactwa wartościowych składników. Nowe warianty  to źródło cennych składników odżywczych, takich jak fosfor, mangan, a także miedź. Dodatkowo Pełne Ziarno z żytem zawiera witaminę B1. Nowości od Lubelli świetnie sprawdzą się w różnego rodzaju połączeniach smakowych.

Lubella będzie towarzyszyć widzom podczas odcinków serialu „Na dobre i na złe” na kanale TVP2, programu „Top Chef” w Polsacie oraz nowego serialu TVN – „Aż po sufit”. Billboard sponsorki prezentuje smakowite propozycje potraw przygotowanych na bazie makaronów Pełne Ziarno z żytem i Pełne Ziarno z orkiszem. Krótki spot w dynamiczny sposób prezentuje zdjęcia dań z pełnoziarnistych makaronów i informuje o tym, że sponsorem danego programu jest producent nowych propozycji marki Lubella.


źródło: maspex.com



tagi: Lubella , Lubella Pełne Ziarno , makaron , spot reklamowy ,