Ambasador marki Piotr Domosławski, znany fryzjer-stylista, przygotowywał uczestników imprezy do wyjścia na scenę. Czesał artystów, doradzał w kwestiach fryzur oraz pielęgnacji włosów. - Zainteresowanie kosmetykami GOSH, których używałem do kreacji, było ogromne. Wiele osobób dopytywało się o szczegółowe informacji o zastosowaniu i działaniu zarówno szamponów i odżywek, jak też produktów do stylizacji - mówi Piotr Domosławski.
Na drzwiach stylowej garderoby, gdzie pracowali fryzjerzy oraz makijażyści, wisiał plakat GOSH. - Ulotki, które leżały przy stanowiskach fryzjerów, spełniały podwójną rolę. Niektórzy uczestnicy Festiwalu brali ulotki z informacjami o kosmetykach GOSH i wykorzystywali je potem do zbierania autografów - śmieje się Domosławski.
Według niego, kosmetyki do włosów GOSH to absolutny hit. - Gdy przygotowuję artystów do występu, liczą się profesjonalizm i czas. Gwarancją sukcesu są doskonałej jakości produkty. A miarą sukcesu jest zadowolenie i piękny wygląd na scenie. Z marką GOSH „wszystko świetnie zagrało" - żartuje stylista.
Linia pielęgnacyjna GOSH składa się z szamponów oraz odżywek. Są to kosmetyki do każdego rodzaju włosów: suchych i zniszczonych, farbowanych, jak również cienkich i delikatnych.
Kosmetyki do stylizacji to pełen zestaw dla każdego zakładu kosmetycznego. Dostępne są: krem modelujący, pianka, lakier, żel, wosk, krem modelujący typu „guma", spray oraz maska regenerująca.
Całości dopełniają stylowe, eleganckie, czarne opakowania nowych kosmetyków GOSH, które swoim wyglądem przyciągają uwagę i wzbudzają zaufanie klientów oraz klientek salonów kosmetycznych.
tagi: GOSH ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...