Globalne wyniki finansowe Nestlé S.A. - I półrocze 2015
Czwartek, 20 sierpnia 2015
Pierwsze półrocze 2015 roku firma zamknęła z 4,5% wzrostu organicznego, 1,7% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego oraz sprzedażą na poziomie 42,8 mld CHF. Nestlé podtrzymuje prognozy roczne – będzie dążyć do osiągnięcia organicznego wzrostu na poziomie ok. 5%.
- Półroczne wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami dotyczącymi całego szerokiego wachlarza naszych kategorii produktowych oraz lokalizacji operacji Nestlé i stabilne nawet w trudnych warunkach. Wyniki odzwierciedlają trafność i siłę naszej strategii Nutrition, Health and Wellness, czyli dbania o prawidłowe odżywianie, zdrowie i dobre samopoczucie konsumentów oraz jej konsekwentnej realizacji. Inwestycje w obszarze Nestlé Health Science i Nestlé Skin Health stanowią uzupełnienie naszych biznesów spożywczych. Dzięki temu możemy potwierdzić prognozy na cały rok – powiedział Paul Bulcke, Prezes Nestlé S.A.
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.