Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Piątek, 14 sierpnia 2015 Autor: Monika Dawiec, HURT & DETAL Nr 08/114. Sierpień 2015
Trzy pytania do Piotra Czaplickiego, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu marki Dolina Noteci kieruje Monika Dawiec.
Jak ocenia Pan pozycję marki Dolina Noteci na rynku karm mokrych?

Dzięki konsekwentnej realizacji przyjętej kilka lat temu strategii marketingowej staliśmy się w chwili obecnej liderem polskiego rynku karm mokrych klasy premium. Nasza flagowa marka Dolina Noteci PREMIUM dzięki swym niezaprzeczalnym walorom z roku na rok dociera do coraz większej liczby odbiorców. Jest to bardzo satysfakcjonujące, gdyż polski rynek zoologiczny jest rynkiem niezwykle trudnym i nieprzewidywalnym.

Co czyni produkt Doliny Noteci unikalnym na rynku, czyli innymi słowy proszę wskazać kluczową przewagę.

Podstawowym czynnikiem naszej przewagi konkurencyjnej jest jakość oferowanego przez nas towaru. Ma na to niewątpliwie wpływ staranny i odpowiedzialny dobór surowców. Rodzaj oraz pochodzenie materiałów używanych do produkcji ma ogromne znaczenie nie tylko, jeśli chodzi o stan zdrowia i kondycję naszych pupili, ale również ma ogromny wpływ na smakowitość oferowanych przez nas karm. Dzięki wysokim zawartościom mięsa i surowców pochodzenia zwierzęcego, które oferujemy w naszych karmach, a także starannemu doborowi pozostałych składników, nie musimy stosować w nich substancji wabiących ani środków konserwujących. Pragniemy, aby impulsem skłaniającym do wyboru naszych produktów była oferowana przez nas najwyższa jakość oraz propagowana przez nas filozofia żywienia jak najbardziej zbieżna ze sposobami naturalnymi.

Państwa produkty dostępne są również za granicą. Jaką rolę w strategii rozwoju firmy odgrywa eksport?

Eksport pełni bardzo ważną rolę w strategii naszej firmy, szczególnie ze względu na możliwość potwierdzenia jakości naszych produktów na o wiele bardziej wymagających rynkach Europy Zachodniej. Jakość oraz charakter oferowanych przez nas produktów pozwala nam w chwili obecnej konkurować z najlepszymi producentami na świecie. Następnym bardzo ważnym czynnikiem jest możliwość dywersyfikacji odbiorców. Rynki Europy Zachodniej są rynkami bardzo chłonnymi dającymi możliwość większej swobody w zakresie budowania cen. Jest to szczególnie ważne, gdyż pomaga w dłuższej perspektywie zabezpieczyć się przed wahaniami na naszym rodzimym rynku.



tagi: Dolina Noteci , Piotr Czaplicki , strategia , marketing , produkty , rozwój ,