Trzy pytania do Piotra Czaplickiego, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu marki Dolina Noteci kieruje Monika Dawiec.
Jak ocenia Pan pozycję marki Dolina Noteci na rynku karm mokrych?
Dzięki konsekwentnej realizacji przyjętej kilka lat temu strategii marketingowej staliśmy się w chwili obecnej liderem polskiego rynku karm mokrych klasy premium. Nasza flagowa marka Dolina Noteci PREMIUM dzięki swym niezaprzeczalnym walorom z roku na rok dociera do coraz większej liczby odbiorców. Jest to bardzo satysfakcjonujące, gdyż polski rynek zoologiczny jest rynkiem niezwykle trudnym i nieprzewidywalnym.
Co czyni produkt Doliny Noteci unikalnym na rynku, czyli innymi słowy proszę wskazać kluczową przewagę.
Podstawowym czynnikiem naszej przewagi konkurencyjnej jest jakość oferowanego przez nas towaru. Ma na to niewątpliwie wpływ staranny i odpowiedzialny dobór surowców. Rodzaj oraz pochodzenie materiałów używanych do produkcji ma ogromne znaczenie nie tylko, jeśli chodzi o stan zdrowia i kondycję naszych pupili, ale również ma ogromny wpływ na smakowitość oferowanych przez nas karm. Dzięki wysokim zawartościom mięsa i surowców pochodzenia zwierzęcego, które oferujemy w naszych karmach, a także starannemu doborowi pozostałych składników, nie musimy stosować w nich substancji wabiących ani środków konserwujących. Pragniemy, aby impulsem skłaniającym do wyboru naszych produktów była oferowana przez nas najwyższa jakość oraz propagowana przez nas filozofia żywienia jak najbardziej zbieżna ze sposobami naturalnymi.
Państwa produkty dostępne są również za granicą. Jaką rolę w strategii rozwoju firmy odgrywa eksport?
Eksport pełni bardzo ważną rolę w strategii naszej firmy, szczególnie ze względu na możliwość potwierdzenia jakości naszych produktów na o wiele bardziej wymagających rynkach Europy Zachodniej. Jakość oraz charakter oferowanych przez nas produktów pozwala nam w chwili obecnej konkurować z najlepszymi producentami na świecie. Następnym bardzo ważnym czynnikiem jest możliwość dywersyfikacji odbiorców. Rynki Europy Zachodniej są rynkami bardzo chłonnymi dającymi możliwość większej swobody w zakresie budowania cen. Jest to szczególnie ważne, gdyż pomaga w dłuższej perspektywie zabezpieczyć się przed wahaniami na naszym rodzimym rynku.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.