Piast stawia na piwną edukację – ruszyła najnowsza kampania
Czwartek, 13 sierpnia 2015
Na początku sierpnia rozpoczęła się nowa kampania outdoor’owa marki Piast – „Teraz kultowe są wzory Piastowe.” Na billboardach umieszczono specjały Piasta – Chmielowe i Słodowe - z zaakcentowanymi składnikami. Marka zaprasza również do odwiedzenia wystawy we wrocławskim Ratuszu, poświęconej historii lokalnego browarnictwa.
Współuczestnictwo w budowaniu kultury piwnej jest jednym z priorytetów marki Piast. Dlatego celem najnowszej kampanii jest przybliżenie specjalności Piasta mieszkańcom Wrocławia i regionu poprzez zaprezentowanie ich składników – „wzorów” Piasta, tj. mieszanek słodów i chmielów, służących do warzenia tych piw i stanowiących o ich wyjątkowym charakterze.
Od kwietnia konsumenci mogą smakować nowy wariant Piasta – Słodowy - oparty m.in. na słodach ze Słodowni w Strzegomiu. Podstawą receptury tego piwa jest jasny słód jęczmienny. Kolejne trzy to ciemne słody strzegomskie – monachijski, palony i karmelowy, które nadają mu wyjątkowego, słodkawego smaku i odpowiadają za jego złocistą barwę. Warianty Słodowe oraz Chmielowe wzbogaciły linię specjalności Piasta. W recepturze Piasta Chmielowego zawarte są trzy rodzaje chmielu: Cascade, Zeus oraz Hallertu Tradition, które nadają mu wyrazisty smak z lekką goryczką i odpowiadają za przyjemny chmielowy aromat.
Marka Piast zaangażowała się również w edukacyjną wystawę „Piwo we Wrocławiu”. Zgromadzone eksponaty pokazują zmieniającą się na przestrzeni wieków kulturę stołu, w szczególności naczyń służących do picia piwa. Na wystawie można również obejrzeć słody ze Słodowni w Strzegomiu, w tym słody wykorzystywane do warzenia lokalnego specjału - Piasta Słodowego.
„Nowe warianty Piasta to nasza odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują różnorodności i niepowtarzalnych kompozycji smakowych. W dobie rosnącej kultury piwnej w Polsce, chcieliśmy poszerzyć wiedzę miłośników piwa, prezentując składniki Słodowego i Chmielowego, stanowiące o ich wyjątkowym charakterze. Marka Piast jest mocno związana z regionem, dlatego zaangażowaliśmy się także w wystawę, prezentującą znaczący dorobek piwowarski miasta i okolic.” – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast.
Kampania outdoor’owa „Teraz kultowe są wzory Piastowe” jest widoczna we Wrocławiu oraz na terenie Dolnego Śląska. Dodatkowo, w wybranych placówkach kulturalnych oraz lokalach gastronomicznych dystrybuowane są ulotki informujące o wystawie. Wystawa „Piwo we Wrocławiu” jest otwarta dla zwiedzających do 4 października br., we wrocławskim Ratuszu.
Za kreację odpowiada agencja LSCG, a za zakup mediów – dom mediowy PHD Media Direction.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.