Warka Radler 0,0% sponsoruje Run Zero. Ruszyły zapisy i kampania promocyjna imprezy
Wtorek, 11 sierpnia 2015
W ostatnią niedzielę wakacji, 30 sierpnia br., w Gdyni po raz drugi wystartuje Run Zero. To impreza, która łączy elementy gry miejskiej z biegiem ulicznym. Wyłącznym sponsorem Run Zero jest Warka Radler 0,0% - bezalkoholowy mix piwa i cytrynowej lemoniady. Pierwsza edycja Run Zero odbyła się 24 sierpnia 2014 r. w Gdyni i wzięło w niej udział ponad 500 biegaczy.
Run Zero nie jest zwykłą imprezą biegową. Formuła wydarzenia gwarantuje przede wszystkim dobrą zabawę, a dodatkowo także sportowe emocje. Bieg startuje jednocześnie z trzech miejsc w Gdyni, a zadaniem uczestników jest dotarcie do mety na Skwerze Kościuszki dowolnie wybraną trasą. Po drodze należy zaliczyć 6 punktów kontrolnych, gdzie czekać będą różne – nie tylko sportowe zadania, o których uczestnicy dowiedzą się dopiero na starcie biegu.
Na mecie przy Skwerze Kościuszki na miłośników zabawy i rekreacji czekać będzie Strefa Orzeźwiania - miasteczko pełne atrakcji, a tam m.in. miejskie sporty, jak slackline, zośka, yoyo, trickboard oraz trenerzy i animatorzy, a także strefa wakacyjnego chillout’u. Gwiazdą imprezy będą Marika oraz The Monkey Funks.
Kampania promująca Run Zero
Od 22 czerwca we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych emitowany jest spot sponsorski Run Zero, w którym na wydarzenie zaprasza Warka Radler 0,0%.
Wraz z rozpoczęciem rejestracji uczestników na stronie www.runzero.pl (3.08.2015), ruszyła także kampania digitalowa, prowadzona w szerokim internecie, a także w kanałach mobile oraz VOD. Od połowy sierpnia wydarzenie wspierać będzie również komunikacja w outdoorze oraz lokalnych stacjach radiowych w Trójmieście.
Kreację spotu przygotowała agencja Just, a za produkcję odpowiada Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR. Wydarzenie Run Zero organizuje Brave Agency.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.