Żubr się wychyla - rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr
Czwartek, 30 lipca 2015
Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna kampania najpopularniejszego piwa w Polsce. W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące puszczę. Spot kończy się zabawną i dwuznaczną puentą „Wychylenie jednego Żubra daje lepszy efekt niż pozostałych gatunków”.
Dowcipne hasła z reklam naszego piwa nie raz przeszły do codziennego języka piwoszy, mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Puenta najnowszego spotu jest, jak zawsze, dwuznaczna i zabawna. Z jednej strony odnosi się do opowiedzianej historii mieszkańców puszczy z drugiej zaś do naszego piwa. - mówi Szymon Skoczylas, menedżer marki Żubr.
Nowa kampania Żubra rozpoczyna się już w sierpniu. Oprócz spotu działania prowadzone będą również w digitalu i social mediach. Żubr pojawi się także na billboardach w wybranych miastach w Polsce. Kampania potrwa do grudnia.
Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.