Z rynku FMCG

Cydr Lubelski wspiera HUSH Warsaw International

Czwartek, 30 lipca 2015
HUSH Warsaw International prezentuje polskich projektantów mody na największych w Europie targach dodatków GDS-Düsseldorf i renomowanych targach ubrań The Gallery. O orzeźwienie gości dba Cydr Lubelski.
HUSH Warsaw International to projekt, którego celem jest promocja polskich marek na rynkach zagranicznych. Udowadnia, że moda autorska w Polsce zaczyna stanowić ważną część polskiej gospodarki. Co roku na międzynarodowych targach branżowych będzie prezentować marki gotowe na ekspansję zagraniczną.

Projekt wystartował dzięki wsparciu Instytutu Polskiego w Düsseldorfie, Wydziału Promocji I Handlu w Kolonii, Konsulatu Generalnego Rzeczypospolitej Polskiej w Kolonii, Miasta Stołecznego Warszawa. Odbywa się pod hasłem: „Ready to wear polish brands?”. A my z dumą poszerzamy jego kontekst o polski cydr naturalny.


źródło: ambra.com.pl


tagi: Cydr Lubelski , HUSH , Warsaw International , GDS-Düsseldorf , targi ,