Co się zmieniło w spółce od momentu, gdy jest nowy właściciel?
Najważniejsze jest wsparcie finansowe, jakie nowy właściciel zapewnił spółce, przez co odzyskaliśmy wiarygodność u dostawców i partnerów. Dzięki temu teraz możemy skoncentrować się na zadaniach związanych z realizacją planu sprzedaży i dystrybucji.
Druga kwestia, nie mniej ważna, to rozwój organizacyjny spółki przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia osób od dawna związanych z firmą, a także nowych menadżerów, którym przydzielono obszary do zarządzania i nadano kompetencje w działaniu. Uruchamiamy potencjał ludzki, jaki spółka posiada oraz wprowadzamy zarządzanie strategiczne i strukturalne, staramy się również wdrażać dostępne narzędzia techniczne i technologiczne w celu poprawy jakości usług świadczonych naszym partnerom handlowym – zarówno po stronie dostawców – producentów kluczowych marek, jak i po stronie odbiorców – właścicieli sklepów, sieci detalicznych.
Co jest Państwa celem na najbliższy czas?
Płynne przejęcie spółki bez odczuwalnych strat w wynikach sprzedaży oraz znaczna poprawa jakości świadczonych przez nas usług – to priorytet dla nowego zarządu, który już opracował plan restrukturyzacji firmy i w najbliższym czasie będzie go etapami wdrażał. Chcemy w jak najkrótszym czasie stać się efektywnym narzędziem dystrybucyjnym dla naszych partnerów, z którym skutecznie będą mogli realizować swoje cele.
Co na dzień dzisiejszy możecie Państwo zaoferować sklepom? Na jakie wsparcie mogą liczyć z Państwa strony?
Jesteśmy rzetelnym i wiarygodnym partnerem dla wszystkich producentów najlepszych marek żywności mrożonej. Dzięki temu na bieżąco możemy oferować pełny asortyment najchętniej kupowanych przez konsumentów produktów oraz atrakcyjne warunki współpracy. Ponadto jako dystrybutor od wielu lat działający w branży, doskonale znamy rynek, dysponujemy wiedzą, którą chętnie dzielimy się ze sklepami. Informacje na temat oferty różnych producentów, wprowadzanych nowości, planowanych akcji promocyjnych, kampanii reklamowych pomagają detalistom optymalnie kształtować ofertę dla konsumentów. Udostępniamy także materiały POS.
Jesteśmy w trakcie sezonu lodowego, a Polacy od lat kupują lody impulsowe głównie w średnich i małych sklepach, czyli tam gdzie, jako dystrybutor docieramy. Na tym rynku najważniejszy jest serwis, który jesteśmy w stanie zapewnić, tzn. dostarczyć lody w pełnym asortymencie i na czas.