Organizatorem akcji "Psie Sprawy Warszawy" jest miejskie Biuro Ochrony Środowiska. - Główny nacisk chcemy położyć na zwrócenie uwagi na problem właścicieli czworonogów i przekonanie ich do podjęcia indywidualnych działań zmierzających do bezpośredniej likwidacji problemu, tzn. usuwania zanieczyszczeń zaraz po ich powstaniu - mówi Agnieszka Kłąb ze stołecznego BOŚ.
RUCH S.A. po raz kolejny już wspiera ekologiczną kampanię Urzędu m.st. Warszawy poprzez pomoc w dystrybucji zestawów do sprzątania po psach. Aby zaopatrzyć się w zestaw wystarczy odwiedzić kiosk sieci RUCH S.A. i poprosić sprzedawcę o wydanie papierowej i foliowej torby wraz ze specjalną łopatką. Zestawy wydawane są bezpłatnie, bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zakupów.
Głównym powodem podjęcia przez miejskie Biuro Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy tematu sprzątania po psach jest liczba telefonów i e-maili odbieranych od warszawiaków przez cały rok. - Jest to bardzo często przewijający się problem, z jakim zgłaszają się do nas mieszkańcy stolicy. Jednocześnie problem sprzątania, a raczej niesprzątania po czworonogach jest stale widoczny w lokalnych mediach i na forach internetowych - dodaje Agnieszka Kłąb.
Od 7 lipca na antenie TVP Warszawa oglądać można spot telewizyjny pt. „Kupa psów łamie prawo", zachęcający do sprzątania.
tagi: Ruch ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...