Advertisement

Wiadomości

GINGERS KOMUNIKUJE IMBIROWY SMAK - Druga odsłona kampanii wizerunkowej imbirowego piwa

Czwartek, 31 lipca 2008
Spoty sponsoringowe są kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej prowadzonej przez markę Gingers. 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, m.in. TVP, Polsat. To pierwsza tego typu kampania prowadzona przez markę Gingers w jej historii. Komunikacja działań „Gingers. Piwo imbirowe" potrwa jeszcze kilka miesięcy.

„Wykorzystanie spotów sponsoringowych przed najbardziej popularnymi serialami jest najlepszym sposobem dotarcia do grupy docelowej marki. Próbując dotrzeć do naszych konsumentek - kobiet po 35 roku życia, posiadających już rodziny, wybraliśmy programy najchętniej oglądane przez, tzw. panie domu  spędzające swój wolny czas na odpoczynku z rodziną".- powiedział Tomasz Kanton, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.

 

Kilkutygodniowa ogólnopolska kampania telewizyjna prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych przed serialami kobiecymi o dużej oglądalności i popularności, m.in. „M jak Miłość", „Klan", „Na dobre i na złe", czy „Złotopolscy".

 

Film reklamowy „Gingers. Piwo imbirowe" w żartobliwy i oryginalny sposób podkreśla specyficzny imbirowy smak Gingersa oraz wskazuje grupę docelową odbiorców, którą są przede wszystkim kobiety. Bohaterki reklamy, 3 utalentowane muzycznie aktorki, śpiewają piosenkę o dźwięcznie brzmiących słowach „Rimbi, rimbi, rimbi". Towarzyszący przekazowi reklamowemu dynamiczny                    i pełen energii utwór ma drugie dno, gdyż w rzeczywistości Panie występujące na scenie śpiewają „imbir, imbir, imbir".

 

Piwo Gingers stanowi unikalne połączenie intensywnego i oryginalnego smaku imbiru z orzeźwiającą słodką nutą. W portfolio Kompanii Piwowarskiej znajduje się od początku 2008 roku (czyli od czasu zakupu Browaru Belgia przez Kompanię Piwowarską), a na rynku od 2003 roku.

tagi: Gingers ,