Matylda Sobolewska - z firmą Storck związana jest od 1999r. Odpowiada za marki merci i Kopiko, ale także szereg projektów dotyczących całego portfolio. Dzięki jej pomysłom i konsekwencji w ich realizacji merci udało się osiągnąć wiodącą pozycję na rynku pralin w Polsce. Na stanowisku Senior Brand Mangera kontynuuje prace nad rozwojem marek merci i Kopiko.
Urszula Cwalina od ponad 2 lat zajmuje się markami Toffifee i Knoppers. Wdrażała projekty, dzięki którym Knoppers osiągnął imponujące wyniki sprzedażowe w ubiegłym roku (ponad 1.000 ton sprzedaży). Zakres jej obowiązków - oprócz działań dla dotychczasowych marek - poszerzony jest aktualnie o projekty dotyczące całego portfolio.
Agnieszka Gurawska - do tej pory Junior Brand Manager, aktualnie Brand Manager w dziale marketingu Storcka. Od lipca 2006 r. zajmuje się wszystkimi projektami dla rodziny produktów nimm2 oraz ICE fresh i Riesen. Z sukcesem pilotowała wprowadzenie na polski rynek nimm2 żujków oraz Śmiejżelków Kwaśnych. Także do jej obowiązków dołączyły projekty dotyczące całego portfolio.
tagi: Storck ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...