W promocji biorą udział dania „Spaghetti po Bolońsku" oraz „Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą" z linii „WINIARY Danie w 5 minut".
Promocja „Jedź do Barcelony" potrwa od 26 czerwca do 14 sierpnia br. Mechanika akcji wykorzystuje zasady loterii i konkursu, premiując najbardziej lojalnych konsumentów. Przez siedem tygodni codziennie do wygrania będą bony na zakupy w sklepach Reserved, a co tydzień trzy telefony Walkman Sony Ericsson W910i. Nagroda główna - wyjazd camperem z trójką przyjaciół do Barcelony oraz 1000 Euro kieszonkowego na wydatki dla każdego z czwórki uczestników wyjazdu - trafi do tego, kto podczas trwania promocji wyśle najwięcej kodów z opakowań oznaczonych promocyjnymi naklejkami (poprzez SMS lub stronę internetową).
Platformą komunikacyjną akcji promocyjnej jest strona internetowa http://www.barcelonaw5minut.pl/, za której projekt i produkcję odpowiada agencja FireFly Creation. Uczestnicy konkursu mogą zwiększać swoje szanse na wygraną, wysyłając kody jako grupa - funkcjonalność strony pozwala na tworzenie „paczek" i wspólne zbieranie kodów w walce o Barcelonę.
Rewolucyjnym zabiegiem w mechanice konkursu jest możliwość zbierania kodów przez teamy, czyli „paczki" - mówi Marek Piotrowski z FireFly Creation. Taki mechanizm zwiększa szansę na wygraną, a jednocześnie integruje uczestników konkursu. Dzięki temu udział w promocji nie jest jedynie indywidualnym zgłoszeniem, ale staje się wspólną zabawą budującą społeczność - dodaje.
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...