Nasza marka jest mocno związana z tradycją. W swoim portfolio posiadamy serki topione, które były obecne na rynku ponad 50 lat temu i które w dalszym ciągu cieszą się ogromną popularnością. Najlepszym tego przykładem jest Złoty Ementaler, nasz kultowy serek, produkowany od początku istnienia firmy Sertop, który ma swoich zwolenników w różnych grupach wiekowych.
Co wpływa na dobrą rotację naszych produktów na półce? Z pewnością ich doskonała jakość ale także forma pakowania, która mocno nawiązuje do wspomnianej tradycji. Nasz logotyp uległ jedynie nieznacznym modyfikacjom a forma pakowania pozostała praktycznie niezmieniona. W dalszym ciągu większość serków produkujemy w formie kostek oraz krążków z serowymi trójkątami. Wszystko to sprawia, że jesteśmy łatwo rozpoznawalni przez Konsumentów, którzy nie mają najmniejszych wątpliwości, że kupują właściwy dla nich produkt. Jest to doskonały przykład na to, że nie zawsze warto zmieniać design produktów o ugruntowanej pozycji na rynku. Nawet wręcz przeciwnie – taki krok ze strony producenta mógłby spowodować niemałe zamieszanie, ponieważ Konsument nie miałby pewności czy kupuje ten sam, co dotychczas markowy produkt.
Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.