Z rynku FMCG

Sertop – opakowanie to znak rozpoznawczy

Piątek, 08 maja 2015
Nasza marka jest mocno związana z tradycją. W swoim portfolio posiadamy serki topione, które były obecne na rynku ponad 50 lat temu i które w dalszym ciągu cieszą się ogromną popularnością. Najlepszym tego przykładem jest Złoty Ementaler, nasz kultowy serek, produkowany od początku istnienia firmy Sertop, który ma swoich zwolenników w różnych grupach wiekowych.
Co wpływa na dobrą rotację naszych produktów na półce? Z pewnością ich doskonała jakość ale także forma pakowania, która mocno nawiązuje do wspomnianej tradycji. Nasz logotyp uległ jedynie nieznacznym modyfikacjom a forma pakowania pozostała praktycznie niezmieniona. W dalszym ciągu większość serków produkujemy w formie kostek oraz krążków z serowymi trójkątami. Wszystko to sprawia, że jesteśmy łatwo rozpoznawalni przez Konsumentów, którzy nie mają najmniejszych wątpliwości, że kupują właściwy dla nich produkt. Jest to doskonały przykład na to, że nie zawsze warto zmieniać design produktów o ugruntowanej pozycji na rynku. Nawet wręcz przeciwnie – taki krok ze strony producenta mógłby spowodować niemałe zamieszanie, ponieważ Konsument nie miałby pewności czy kupuje ten sam, co dotychczas markowy produkt.

Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop


tagi: Aneta Będkowska , Sertor ,