Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto.
Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.
Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary.
Wejście porozumienia w życie wymaga uzyskania zgody Prezesa UOKiK, o którą obie spółki wystąpią w najbliższych dniach.
tagi: Polomarket , Stokrotka , współpraca handlowa , Polskie Supermarkety ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...