Tesco Polska zostało wyróżnione jako najbardziej odpowiedzialna firma w Polsce w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej, zajmując drugie miejsce w kategorii „Transport, usługi, handel” i dwunaste miejsce w klasyfikacji generalnej. Ranking jest jedynym tak kompleksowym zestawieniem największych spółek w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Tesco Polska w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzi szereg działań, koncentrując się nie tylko na realizacji działań społecznych i charytatywnych, ale dbając również o ład organizacyjny, dobre praktyki operacyjne czy ochronę środowiska naturalnego.
Jak Czytamy na stronie Tesco Polska, w tym roku firma po raz kolejny została wyróżniona jako lider społecznej odpowiedzialności w handlu i jako jedyna firma z tej branży zajęła tak wysokie miejsce.
Profesor Bolesław Rok, który co roku tworzy ankietę Rankingu, w publikacji podsumowującej tegoroczne wyniki podkreślił, że firmy z czołówki zestawienia z roku na rok stają się coraz lepsze i uzyskanie ponad 70% punktacji świadczy z pewnością o dojrzałym i poważnym podejściu do CSR w danej firmie. W tegorocznym Rankingu Tesco uzyskało 88% punktacji.
Ranking Odpowiedzialnych Firm przygotowywany jest przez Bolesława Roka z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosława Horodeckiego dla Dziennika Gazety Prawnej. Ankieta weryfikowana jest co roku przez PwC, a partnerem merytorycznym zestawienia jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.