Kampanie i Promocje

Majowa kampania reklamowa WSP Społem

Środa, 22 kwietnia 2015
Z początkiem maja br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpocznie wiosenną kampanię promocyjną Musztardy Kieleckiej delikatesowej stołowej. Komunikacja ma przypomnieć konsumentom o wysokiej jakości wyrobu oraz niezmiennej , przeszło 80 letniej tradycji wytwarzania.
Kampania obejmie szeroki zasięg mediów m.in. najpopularniejsze kanały telewizyjne, prasę poradnikową oraz branżową, chętnie odwiedzane portale internetowe oraz outdoor. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR. Poprzez działania promocyjno-informacyjne WSP „Społem” chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż produktu. Efekty kampanii z lat ubiegłych potwierdzają, że tego typu promocja ma realny wpływ na wyniki handlowe oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku wyrobu.

tagi: społem , kampania , wsp ,