Algida przygotowała sporo zaskakujących nowości. Marka Magnum zapewni intensywne doznania dzięki limitowanej edycji. Magnum 2 Kisses to lody o smakach tak intensywnych i bogatych jak doznanie pocałunku. Big Milk wprowadza innowację, opartą na jogurcie naturalnym – Big Milk Yogurt, która z pewnością zainteresuje wszystkich poszukiwaczy oryginalnych, puszystych smaków, a także tych dbających o formę.
W segmencie lodów familijnych furorę zrobi Carte d’Or Chocolate Brownie - przepyszne czekoladowe lody, z kawałkami ciastka brownie polane czekoladowym sosem. Deser Carte d’Or w formie sześciu gotowych do nałożenia rozetek to doskonała propozycja na wykwintne spotkania. Orzeźwienie na upalne dni z kolei przyniesie nowość z serii Algida Śmietankowa Trio Siciliana - wyjątkowe połączenie tradycyjnych słodkich lodów waniliowych z orzeźwiającym sorbetem pomarańczowym i kwaskowatymi lodami cytrynowymi.
Spotkanie w Iluzjonie nie mogło się odbyć bez magii. Znany magik swoim pokazem przy udziale publiczności wprowadził gości w tematykę jogurtową. Wachlarz możliwości tworzenia oryginalnych deserów na bazie lodów Algidy natomiast zaprezentowali topowi blogerzy kulinarni.
Goście podczas spotkania w pastelowej, bajkowej scenerii mogli rozsmakować się we wszystkich lodowych nowościach, a w rozmowach kuluarowych z przedstawicielami firmy Unilever poznali szczegóły kampanii, jakie poszczególne marki szykują na ten sezon. A lato w tym roku zapowiada się we wszystkich odcieniach lodów Algida.
tagi: Algida , lody , prezentacja , nowości ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...