Kategorie produktów

Trzy pytania do Scotta Brankina, Prezesa Zarządu firmy Bahlsen Polska

Wtorek, 14 kwietnia 2015 Autor: Monika Dawiec, HURT & DETAL Nr 04/110. Kwiecień 2015
Firma Bahlsen obecna jest w Polsce od ponad 20 lat. Najważniejsze osiągnięcia to…

... sam fakt, że Bahlsen od ponad 20 lat z sukcesem działa na polskim rynku to duże osiągnięcie. Oczywiście na sukces  ten składa się  wiele mniejszych i większych dokonań. Od samego początku istnienia w Polsce Bahlsen bardzo wiele inwestuje w technologię, park maszynowy, rozwój produktów i ich promocję, a także i przede wszystkim w pracowników. Dzięki temu Bahlsen zawdzięcza swoją obecną pozycję na ryku – jest jego czołowym graczem  i posiada w portfolio 3 znane i doceniane przez konsumentów marki – Krakuski, Hit i Leibniz. Dzięki otwarciu w roku 2012 nowej hali produkcyjnej i uruchomieniu nowych linii produkcyjnych jesteśmy jeszcze bardziej elastyczni, konkurencyjni i otwarci na zmieniający się rynek i upodobania konsumenta.

Jak ważny dla Grupy Bahlsen jest polski rynek?

Poza Niemcami Polska jest największym rynkiem w obrębie Grupy Bahlsen. Co więcej, jest to rynek, który rozwija się najszybciej. W ciągu ostatnich pięciu lat obroty polskiej spółki wzrosły o ponad 90% a wielkość tonażu o prawie 60%. Oprócz rosnącej sprzedaży Polska ma także ogromne znaczenie dla Grupy pod względem produkcyjnym. W naszych zakładach w Skawinie i Jaworniku wytwarzane są również produkty dla całej Grupy Bahlsen. O tym, jak ważna dla Grupy  jest spółka w Polsce dowodzi fakt, że w kwietniu ubiegłego roku Polska przejęła odpowiedzialność za sprzedaż produktów w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Teraz naszym celem jest umacnianie pozycji i wzrost sprzedaży już nie tylko na rynku polskim ale i w Regionie CEE.

Ciastka Hit, Leibniz,  Krakuski – za co Polacy je uwielbiają?

To, co konsumenci doceniają w naszych produktach, to przede wszystkim wysoka jakość. Niezwykle wysokie kryteria jakościowe obowiązują na każdym etapie produkcyjnym,  począwszy od wyboru surowców,  poprzez proces ich przetwarzania, aż po etap pakowania wypieczonych ciastek i wysyłkę  gotowych produktów. Pragniemy,  aby zgodnie z naszą wizją (Mówisz ciastka – myślisz Bahlsen)  firma Bahlsen była synonimem ciastek, ciastek o najwyższej jakości. Dokładamy wszelkich starań, by tę najwyższą jakość konsument mógł otrzymać za rozsądną cenę, dlatego też dywersyfikujemy nasze portfolio oraz opakowania. Dopasowujemy się do oczekiwań konsumenta, wprowadzamy nowości, aby odpowiedzieć na zmieniające się trendy i okazje konsumpcji. Nasze 3 marki skierowane są do różnych grup docelowych, dzięki temu każdy znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie.

tagi: Scott Brankin , Bahlsen Polska ,