Z rynku FMCG

Jak zaprojektować sprzedaż?

Czwartek, 09 kwietnia 2015
Czy producenci i sprzedawcy są w stanie zrozumieć wybory klientów i określić dlaczego sięgają oni po ten, a nie inny produkt? Okazuje się, że dzięki nowej usłudze, jaką jest PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY, to możliwe.
Opiera się ona o precyzyjne pomiary zachowań klientów w sklepie i bazuje na biometrycznej metodzie badawczej łączącej kilka obszarów obserwacji funkcjonowania mózgu w jedną logiczną całość. Pozwala na dokładny pomiar emocji i procesów poznawczych, dając duże możliwości w planowaniu skutecznych materiałów POS, promocji konsumenckich czy animacji sprzedaży. W ramach PROJEKTOWANIA SPRZEDAŻY realizowane są rozwiązania w zakresie kreacji, produkcji, implementacji oraz bieżącej obsługi.
Za wprowadzenie usługi odpowiada Agencja WALK Promotion oraz BIOSCOPE.

Założenia metody „PROJEKTOWANIE SPRZEDAŻY” do obejrzenia na: https://vimeo.com/123821956

www.walk.pl

tagi: Projektowanie sprzedaży , ,