Podobnie jak w poprzedniej edycji udział w niej wezmą sklepy z sieci Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam oraz placówki Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, Livio i Sieć 34. Docelowo obejmie ona ponad 4 000 placówek i potrwa od 1 maja do końca lipca 2015 roku. Tym razem do wygrania jest 1 300 nagród, w tym wygodne rowery Forester oraz drobny sprzęt gospodarstwa domowego firmy MPM.
Zasady akcji są identyczne jak poprzednio i bardzo proste: wystarczy zrobić zakupy za minimum 10 zł, w tym co najmniej dwa produkty w koszyku muszą być z oferty promocyjnej Zakupowy Szał. Następnie należy odebrać zdrapkę znajdującej się przy kasie. Aby ułatwić klientom identyfikację produktów obowiązujących w promocji będą one wyraźnie oznaczone, na plakatach i osłonkach cenowych dobrze znanych klientom z I edycji. Ponadto informacje o produktach biorących udział w loterii oraz o aktualnych promocjach cenowych znaleźć można w gazetkach promocyjnych dostępnych w sklepach oraz na stronie
www.nasz-sklep.pl .
Loterii towarzyszyła będzie także kampania reklamowa zakrojona na szeroką skalę – podobnie jak poprzednio będzie nagłośniona w ogólnopolskim radiu i prasie.