- PEPSI ANGAŻUJE GWIAZDY ŚWIATOWEGO FORMATU I ZNANE NAZWISKA Z POLSKI!
- POLACY PROJEKTUJĄ PUSZKĘ PEPSI, KTÓRA LATEM TRAFI NA SKLEPOWE PÓŁKI!
- STARTUJE PROMOCJA KONSUMENCKA – DO WYGRANIA ATRAKCYJNE NAGRODY!
Pepsi i jej ambasadorzy – gwiazdy światowego formatu – będą inspirować konsumentów
do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych barier. W Polsce wystartowało już pierwsze Wyzwanie, dające konsumentom możliwość zaprojektowania puszki Pepsi. 3 zwycięskie projekty trafią latem do sklepów w całym kraju. Ambasadorem tego Wyzwania został polski projektant
Maciej Sieradzky.
Wyzwanie Pepsi 2015 będzie wspierane kampanią
360°, która obejmie
działania reklamowe w telewizji, na
portalach internetowych, w
mediach społecznościowych oraz materiały
w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są
konkursy i działania PR.
Na czym polega nowa formuła Wyzwania Pepsi?„Pepsi inspiruje ludzi do tego, by zerwali z rutyną i przekraczali własne bariery. Na każdy miesiąc przygotowaliśmy różne Wyzwania dla konsumentow związane m.in. z designem, muzyką czy technologią, a także wiele innych niespodzianek. Kampania doskonale wpisuje się w ideę «Live for Now», która odzwierciedla pozycjonowanie marki Pepsi” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland, PepsiCo.
Jakie Wyzwania czekają nas w Polsce?11 marca ruszyło w Polsce pierwsze Wyzwanie, które polega na
zaprojektowaniu puszki Pepsi. Na stronie internetowej
www.pepsi.pl jest dostępna specjalna
aplikacja #Projektpucha, dzięki której każdy może dać upust swojej kreatywności i zaproponować unikalny design półlitrowej puszki. Spośród wszystkich projektów
zostaną wyłonieni 3 zwycięzcy, których projekty znajdą się na puszkach Pepsi w Polsce latem br. Ambasadorem tego Wyzwania został
polski projektant mody Maciek Sieradzky, który sam uwielbia bawić się konwencją i przełamywać schematy. Dodatkowo wybierze on 3 najbardziej kreatywne projekty i zaprosi ich autorów do swojego
butiku w Warszawie,
gdzie stworzy T-shirty zainspirowane ich designem puszek.
Sięgamy gwiazd!Do podejmowania Wyzwań fanów na całym świecie zachęcać będą
ambasadorzy Pepsi – gwiazdy, które nieustannie przekraczają granice możliwości i biją kolejne rekordy:- Usher, zdobywca 8 nagród Grammy z 65 milionami sprzedanych płyt na koncie
- Serena Williams, 19-krotna zwyciężczyni turniejów wielkoszlemowych i najbardziej utytułowana tenisistka w historii
- James Rodríguez, wschodząca gwiazda piłki nożnej, zawodnik Realu Madryt i reprezentacji Kolumbii
- Usain Bolt, najszybszy człowiek świata i sześciokrotny medalista olimpijski
- Nicola Formichetti, światowej sławy projektant mody, który współpracował z Dieslem i Lady Gagą
- Jerome Jarre, niekwestionowana gwiazda mediów społecznościowych z największą liczbą fanów na Snapchat
Zakręcone nagrody w promocji konsumenckiej!Od 1 kwietnia do 31 maja br. w ramach kampanii odbędzie się także akcja promocyjna Pepsi, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Stop Cafe oraz Stop Cafe Bistro, znajdujących się na wybranych stacjach paliw ORLEN w Polsce.
Na konsumentów czekają głośniki Philips, hot-dogi oraz butelki Pepsi o pojemności 0,5 l. Szczegóły i regulamin promocji można znaleźć na
www.pepsi.pl. Jest już także dostępny telewizyjny spot promocyjny, który można obejrzeć tutaj:
https://youtu.be/09qZNo4X9AE.
Reklamę przygotowała agencja
BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się
dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań marketingowych w Internecie przygotował
Digital One, a materiały POS opracowała agencja
4Frame. Działania Public Relations prowadzi
Questia.
W kwietniu i maju konsumentów czekają kolejne Wyzwania i niezwykłe atrakcje. Więcej informacji na temat Wyzwań można znaleźć na stronie
www.pepsi.pl oraz na
profilu Pepsi na Facebooku.