Warszawa, 13 marca 2015 r. – Rockstar Energy Drink nie zwalnia ani na chwilę! Wprowadza do swojego portfolio napędzany cytrusami smak Lemon & Lime, który z pewnością przypadnie do gustu spragnionym wrażeń. Nowy produkt dostępny jest w wygodnych puszkach o pojemności 250 ml. Wprowadzenie nowego smaku wspierane jest kampanią „Porusz Swoje Miasto”.
Kampania obejmuje działania reklamowe w radio, telewizji, prasie, na portalach internetowych i społecznościowych, działania PR oraz OOH, np. murale w Warszawie.
W ramach akcji w pierwszy dzień wiosny, 21 marca 2015 roku, Rockstar zamieni CH Arkadia w Warszawie w tor do ekstremalnej jazdy na rowerach. W evencie „Porusz Swoje Miasto” wezmą udział światowej klasy zawodnicy z Polski i z zagranicy.
Wydarzenie rozpocznie się spektakularnymi zawodami downmall, czyli wyścigiem na czas na rowerach przez centrum handlowe po specjalnie przygotowanej trasie. Ponadto uczestnicy będą mogli oglądać niesamowite zjazdy po ruchomych schodach, pokaz ekstremalnych trików, które przeczą zasadom fizyki, a także niezwykle widowiskowe zawody dirt mtb, czyli wyczynowe skoki i akrobacje na rowerze.
Niezwykłe emocje zapewnią światowej sławy zawodnicy z Polski i z zagranicy. Dodatkowo każdy uczestnik eventu będzie mógł spróbować swoich sił w jeździe na pumptracku, czyli rowerowym placu zabaw, oraz wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.
tagi: Rockstar , napój , Energy Drink , Porusz Swoje Miasto ,
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
„Zakładaliśmy, że rok 2024 nie będzie dla Grupy Eurocash...
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...