Rok 2014 był pod wieloma względami dla Grupy Tarczyński wyjątkowy. Firma sprzedała 26 mln kg własnych wędlin, a zrealizowane obroty przekraczające 490 mln złotych, okazały się rekordowe w dotychczasowej historii firmy i stanowiły wzrost o 10% w stosunku do tych, osiągniętych w 2013 roku.
Firma w tym okresie wprowadziła do oferty kilkadziesiąt nowych produktów, koncentrując się na strategicznym segmencie wyrobów "Premium", poszerzając tym samym w sposób istotny obecność marki Tarczyński na półkach sklepowych.
Skonsolidowane wyniki finansowe za rok 2014 przedstawiają sie następująco:
Jak podsumował Jacek Tarczyński - Prezes Zarządu Tarczyński S.A. - "Rezultat ten został osiągnięty dzięki konsekwentnym działaniom poszerzającym naszą dystrybucję oraz prowadzonej w ubiegłym roku kampanii reklamowej, promującej zarówno nasze kabanosy, jak i markę Tarczyński".
tagi: tarczyński , wyniki finansowe , zyski , wedliny ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...