Rok 2014 był pod wieloma względami dla Grupy Tarczyński wyjątkowy. Firma sprzedała 26 mln kg własnych wędlin, a zrealizowane obroty przekraczające 490 mln złotych, okazały się rekordowe w dotychczasowej historii firmy i stanowiły wzrost o 10% w stosunku do tych, osiągniętych w 2013 roku.
Firma w tym okresie wprowadziła do oferty kilkadziesiąt nowych produktów, koncentrując się na strategicznym segmencie wyrobów "Premium", poszerzając tym samym w sposób istotny obecność marki Tarczyński na półkach sklepowych.
Skonsolidowane wyniki finansowe za rok 2014 przedstawiają sie następująco:
Jak podsumował Jacek Tarczyński - Prezes Zarządu Tarczyński S.A. - "Rezultat ten został osiągnięty dzięki konsekwentnym działaniom poszerzającym naszą dystrybucję oraz prowadzonej w ubiegłym roku kampanii reklamowej, promującej zarówno nasze kabanosy, jak i markę Tarczyński".
tagi: tarczyński , wyniki finansowe , zyski , wedliny ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...