Miesięcznik „Zozomix" skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 10-14 lat, interesujących się grami na PC, gadżetami IT, Internetem oraz światem komputerów. Czytelnicy znajdą w nim także opisy filmów, gier, muzyki szeroko pojętego lifestyle'u, a także komiks rysowany techniką 3D. Do pisma dodawane będą 2 prezenty - płyta CD z pełną wersją gry komputerowej i wersjami demo kilku innych gier oraz słodycze marki Zozole.
Czasopismo zawiera następujące działy: ZOZOLE TRENDY, TEMAT MIESIĄCA, GRY PC, BOYS AND GIRLS CORNERS, KONTROWERSYJNY TEMAT..., NA WESOŁO, KONKURS, CIEKAWI LUDZIE MUZYKI I FILMU, CO NA DYSKU oraz cykl „ZOZOLAK HELP!".
Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte zostało kampanią reklamową w telewizji oraz w tytułach czasopism dla dzieci. Trwała ona od 24 do 31 maja i objęła kanały dziecięce - Cartoon Network, Jetix, Jeix Play, Zig Zap oraz kanały muzyczne - MTV i VIVA.
Część pierwszego numeru miesięcznika „Zozomix" została przekazana dzieciom z Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Odbyło się to podczas imprezy zorganizowanej z okazji Dnia Dziecka - Mieszko S.A. było jednym z jej sponsorów.
Magazyn „Zozomix" jest miesięcznikiem o nakładzie 80 tys. egzemplarzy. Objętość magazynu - 32 strony, cena: 5,99 zł (wraz z płytą i słodyczami).
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....